Meghan Markle został nazywany „zbyt cholernie niecierpliwym” po Zmiana nazwy swojej nowej marki z „American Riveria Orchard” na „As Ever”. 43-latka wcześniej rozpoczęła dokumentację, aby znak towarowy, który ma markę, która wcześniej była „American Riveria Orchard”, w marcu ubiegłego roku.
Od tego czasu Meghan podobno borykała się z różnymi problemami z jej aplikacją – w tym problemy z nazwą, ponieważ „Riviera American” jest powszechnie używana do opisania wybrzeża Kalifornii. Mówiąc o decyzji Meghan o rebrand, Tina Brown – redaktor założyciel Codzienna bestia i królewski autor – powiedział: „Meghan jest zbyt cholernie niecierpliwy. Kto ogłasza nową markę stylu życia, American Riviera Orchard i Hounds Celebrity Friends, aby porozmawiać o swoim dżemu truskawkowym w mediach społecznościowych, bez należytej staranności w zakresie dostępności znaku towarowego?” Po uruchomieniu „Jak zawsze amerykańskie biuro patentowe oficjalnie oznaczyło wniosek o„ American Riviera Orchard ”jako„ opuszczony ”, donosi Daily Mail.