Meghan Markle został nazywany „zbyt cholernie niecierpliwym” po Zmiana nazwy swojej nowej marki z „American Riveria Orchard” na „As Ever”. 43-latka wcześniej rozpoczęła dokumentację, aby znak towarowy, który ma markę, która wcześniej była „American Riveria Orchard”, w marcu ubiegłego roku.

Od tego czasu Meghan podobno borykała się z różnymi problemami z jej aplikacją – w tym problemy z nazwą, ponieważ „Riviera American” jest powszechnie używana do opisania wybrzeża Kalifornii. Mówiąc o decyzji Meghan o rebrand, Tina Brown – redaktor założyciel Codzienna bestia i królewski autor – powiedział: „Meghan jest zbyt cholernie niecierpliwy. Kto ogłasza nową markę stylu życia, American Riviera Orchard i Hounds Celebrity Friends, aby porozmawiać o swoim dżemu truskawkowym w mediach społecznościowych, bez należytej staranności w zakresie dostępności znaku towarowego?” Po uruchomieniu „Jak zawsze amerykańskie biuro patentowe oficjalnie oznaczyło wniosek o„ American Riviera Orchard ”jako„ opuszczony ”, donosi Daily Mail.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj