Meghan MarkleEkspert wyjaśnił, że plan „rebrandingu” firmy prawdopodobnie zakończy się niepowodzeniem z jednego głównego powodu.
Mówiąc o wykorzystywaniu jej indywidualnych wizyt jako szansy na rebranding, historyk Hugo Vickers powiedział, że wydają się one „bardzo możliwymi” próbami rebrandingu i że „to nie zadziała w Wielkiej Brytanii”.
Powiedział Słońce: „Oczywiście była aktorką, więc występowanie w czerwonej sukience przed jednym z tych ekranów reklamowych i rozmawianie z celebrytami to w dużej mierze jej świat”.
Omawiając Meghan, wyjaśnił, że nie robi zbyt wiele, aby przyciągnąć uwagę Wielkiej Brytanii, dodając: „Nie sądzę, że cokolwiek, co robi obecnie, przemówi do mieszkańców Wielkiej Brytanii.
„Noszenie czerwonej sukienki jest tego rodzaju wyrazem władzy, jak księżna Diana ubrana w czarną sukienkę, kiedy poszła do Galerii Serpentine.
„W pewnym sensie ugruntowuje swoją pozycję jako postać. Myślę, że w Ameryce działa to lepiej niż tutaj”.
WITAJ NA NASZYM KRÓLEWSKIM BLOGU. PONIŻEJ ZNAJDZIESZ NAJNOWSZE WIADOMOŚCI ROYAL.