Nick Ede dodał: „Jeśli się nad tym zastanowić, tak naprawdę nie zarobił jeszcze żadnych pieniędzy. Ich inwestycja musiała być ogromna w tworzeniu produktu i budowaniu marki, rebrandingu i umieszczaniu go, a ten sezon 2 jest straconą szansą, która mogłaby być glorydatorem reklamy, gdyby miały właściwe”.

Ekspert twierdzi również, że Meghan przegapił podłączenie nowych przedmiotów, ponieważ dwa sezony zostały nakręcone od tyłu. Wyjaśnił: „Gdyby zrobili dwa oddzielne sezony, mogliby zrobić z nią wiele stażu produktu, jak zawsze, ale oczywiście, kiedy rozpoczął się serial, nie mieli żadnych produktów”.

Drugi sezon „With Love, Meghan” wyemitował 26 sierpnia i widzi księżną zapraszającą starego i nowych przyjaciół w programie do gotowania i tworzenia rzemiosła. Meghan jest sET, aby uruchomić „świąteczny” program w grudniu.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj