Mooresville, Karolina Północna (AP) – Team Penske ma nową strukturę przywództwa na szczycie programów IndyCar i samochodów sportowych w następstwie najnowszych Skandal oszukiwania To pochłonęło organizację w Indianapolis 500.
Jonathan Diuguid został awansowany na prezydenta Penske Racing, a Law Travis został mianowany dyrektorem ds. Konkurencji Penske Racing. Diuguid i prawo mają łącznie 38 -letnie doświadczenie w Team Penske. Diuguid i prawo będą nadzorować zespoły Penske rywalizujące w IndyCar, a także w Porsche Penske Motorsport, który ściga się zarówno w IMSA, jak i World Endurance Championship Series.
Reklama
„Po dwóch dekadach pracy dla Rogera Penske naprawdę wiem i rozumiem, co oznacza nazwa Penske w świecie sportów motorowych” – powiedział Diuguid. „Najlepszym sposobem, w jaki wiem, aby okazać mu uznanie dla jego zaufania, jest zapewnienie, że nasz sukces będzie kontynuowany w przyszłości”.
Roger Penske zwolnił trzech najlepszych kierowników w Team Penske po tym, jak dwa samochody Penske okazały się nielegalne.
Prezes zespołu Tim Cindric, dyrektor zarządzający IndyCar, Ron Ruzewski i dyrektor generalny IndyCar, Kyle Moyer, zostali zwolnieni w maju po tym Skandal oszustwa Indianapolis 500.
Penske jest właścicielem zespołu trzech samochodów, IndyCar, Indianapolis Motor Speedway i Indy 500. Wygrał Indy 500 za rekord 20 razy.
Reklama
Penske wstrząsnął przywództwem zespołu wyścigowym po dwukrotnym zwycięzcy Indy 500, Josef Newgarden i kolega z drużyny, stwierdzono, że ma nielegalnie zmodyfikowaną część specyfikacji w swoich samochodach w ostatniej rundzie kwalifikacji do 109. biegów „Największego spektaklu w wyścigach”.
Cindric i Ruzewski zostali już zawieszeni przez IndyCar na wyścig i obie drużyny ukarały grzywną w wysokości 100 000 $. Był to drugi rok z rzędu Cindric i Ruzewski zostali zawieszone na Indy 500.
___
AP Auto Racing: https://apnews.com/hub/auto-Racing