Sainsbury’s ogłosiło plany zrównania trzech kluczowych usług w swoich sklepach w tym roku. Łańcuch supermarketów potwierdził, że zamyka pozostałą patisserie, gorące jedzenie i pizzę „przez wczesne lato”, ponieważ wydał najnowsze wyniki finansowe w roku do 1 marca 2025 r.

Plan, aby osiołować trzy usługi po zamknięciu wszystkich kawiarni Sainsbury na początku tego roku, co spowodowało Utrata 3000 miejsc pracy. . supermarket powiedział, że utrata pracy – która wpłynęła na około 2% z 148 000 pracowników – były częścią „uproszczenia firmy” w związku z „szczególnie trudnym środowiskiem kosztów”.

Najpopularniejsze przedmioty sprzedawane z patisseries, gorące jedzenie i pizza Zamiast tego należy przenieść się do przejść w sklepach Sainsbury. Supermarket ogłosił również plany stworzenia nowych węzłów „On The Go”, które w tym roku będą oferować gorące jedzenie klientom od jesieni.

W aktualizacji Sainsbury powiedział: „W styczniu ogłosiliśmy szereg zmian propozycyjnych w usługach spożywczych w naszych sklepach w celu zwiększenia wzrostu i dostępności po obniżonych kosztach, co pozwala nam stworzyć dalszą przestrzeń do oferowania większej ilości świeżej żywności.

„Na początku lata zamykamy lady patisisserie, gorącego jedzenia i pizzy i wprowadzimy najpopularniejsze przedmioty dostępne w przejściach. Zamknęliśmy wszystkie pozostałe kawiarnie Sainsbury i przekształcamy nasze piekarni Scratch na pieczenie, zwiększając poprawę jakości, wartości i dostępności przez cały dzień”.

Dodali: „Z jesieni stworzymy nowe centrum Go z ofertami Flexiserve Hot Food, zapewniając lepszą obsługę klienta”.

Sainsbury powiedział, że plany opierają się na wynikach spożywczych i jest przekonany, że cięcia pomogą osiągnąć cel, jakim jest osiągnięcie oszczędności kosztów 1 miliarda funtów do marca 2027 r.

Simon Roberts, dyrektor generalny J Sainsbury PLC, powiedział: „Przez ostatnie cztery lata przekształciliśmy naszą działalność. Stworzyliśmy zwycięską kombinację wartości, jakości i usług, które klienci kochają, inwestując 1 miliard funtów w obniżanie naszych cen.

„W rezultacie coraz więcej osób wybiera Sainsbury’s dla swojego głównego sklepu spożywczego, zapewniając najwyższe zyski z udziału w rynku od ponad dekady. Jesteśmy zaangażowani przede wszystkim na utrzymanie silnej konkurencyjnej pozycji, którą zbudowaliśmy – konsekwentnie dając klientom wielką wartość, jakiej oczekiwali od Sainsbury’s – i spodziewamy się, że będziemy nadal przewyższyć rynek.

„Nasza oferta klientów jest najsilniejsza, jaka kiedykolwiek była. Rozszerzyliśmy dopasowanie cen Aldi do większej liczby produktów niż kiedykolwiek wcześniej, oprócz ofert ponad 9 000 produktów o cenach nektarowych. Zadowolenie klienta z dostępności produktu jest na rekordowym poziomie i nadal dodajemy więcej nowych, innowacyjnych produktów do naszych zakresów”.

Dodał: „Nektar przyjmuje naszą zdolność do tworzenia spersonalizowanej wartości i lojalności na wyższy poziom, a nasze długoterminowe umowy z rolnikami i dostawcami wykazują nasze zaangażowanie w odporność i zrównoważony rozwój w brytyjskim systemie żywnościowym”.

Source link