Richard Deitsch i Andrew Marchand są pisarzami mediów sportowych Atletyczny. Rozpowszechniają co kilka tygodni na tematy mediów sportowych. W tym tygodniu omawiają Super Bowl z perspektywy medialnej, w tym:

  • Debiut nadawcy Super Bowl Toma Brady’ego
  • Potencjał oglądalności gry
  • Przyszłość pokazów przed grą Super Bowl
  • Netflix staje się graczem NFL

Richard Distrain: Widzę Toma Brady’ego we śnie, biorąc pod uwagę, jak bardzo ta strona napisała o nim w ciągu ostatnich pięciu miesięcy. Ale oto rzeczywistość: oboje zgodziliśmy się przed rozpoczęciem sezonu NFL, że debiut Brady’ego jako analityk Fox NFL był największą historią mediów sportowych sezonu NFL.

Moja teza zawsze była taka, że ​​rok nadawania Brady’ego byłby ostatecznie oceniany przez publiczność Super Bowl. To ostatni test, ale to coś więcej niż test: to ostateczne zaangażowanie publiczności piłkarskiej z Brady’m w pierwszym roku w telewizji.

Oboje wiemy, że jego szefowie Fox Sports i dyrektorzy telewizyjni sportowi patrzą na to inaczej. Będą oceniać go na podstawie postępów od tygodnia 1 do 21 tygodnia. Fox uważa, że ​​znacznie się poprawił przez cały sezon.

Jednak w niedzielę będzie ponad 115 milionów osób w niedzielę. To ogromne jury. Jak to widzisz?

Andrew Marchand: Zgadzam się, ale istnieje kilka różnych odbiorców dla Super Bowl:

Co tydzień są tam fani hardcore, którzy co tydzień produkują od 15 (milionów) do 35 milionów widzów. Bardziej swobodni fani, którzy zaczynają oglądać w fazie playoff, popychają liczby do 40 (milionów) i 50 milionów. Potem pojawiają się widzowie Super Bowl.

Derady są pierwszą grupą, ponieważ bardziej zależy im na transmisji. Pozostałe dwie grupy mogą mieć pewne opinie, ale ostatecznie prawdopodobnie będą pod wrażeniem, że Brady jest w telefonie.

Jeśli robi niesamowite lub ma okropny występ, wszystkie trzy zestawy sięgną. Jest o wiele lepszy niż tydzień 1, ale nie jest jeszcze John Madden.

Jeśli ma występ „16 za 24, dwa przyłożenia i jedno przechwycenie”, myślę, że Fox by to wziął. Pochowaliby „400 jardów i pięć przyziemień”, ale nie sądzę, że będą chciwi.


JESTEM: Jak myślisz, ile oczu będzie oglądać tę grę?

Rd: Obecny rekord oglądalności nastąpił w zeszłym roku, gdy publiczność 123,4 miliona widzów obserwowała, jak szefowie Kansas City pokonali San Francisco 49ers w nadgodzinach. To osiągnęło poprzedni rekord 115,1 miliona widzów w pojedynku Kansas City-Philadelphia Eagles dwa lata temu.

Patrzeć, Nie ma zmęczenia wodzów; Dane nie leżą. Gra mistrzostw AFC wynosiła średnio 57,7 miliona widzów, najczęściej oglądaną grę tytułową AFC w historii. Jeśli ta gra jest spóźniona – i myślę, że tak będzie – myślę, że widzimy nowy rekord. Odłóż mnie na 124 miliony. Ty?

JESTEM: To jest zły omen dla Foxa – zgadzamy się! Idę 124,5 miliona widzów i rekord.

Masz rację, że zmęczenie wodzów jest przereklamowane. Widzowie tacy jak znani zespoły, a Kansas City wybiera historię (trzy mistrzostwa Super Bowl z rzędu) z być może największym rozgrywającym w historii.

Może być jakieś obserwowanie nienawiści, ale ludzie, którzy mają tak silne uczucia, obserwują bez względu na wszystko. Rekordy pojawiają się na krawędziach i myślę, że Fox i NFL to podnoszą.


JESTEM: Co powiesz na program Pregame? Jesteś w tym? Czy wielka strata czasu?

Może to być ostatni program Pregame Super Bowl dla Jimmy’ego Johnsona i Terry’ego Bradshawa. Po dwóch z trzech ostatnich Super Bowl z powodu nowych kontraktów telewizyjnych z NFL, Fox nie będzie miał wielkiej gry przez cztery lata, ponieważ jest to NBC (2026), ABC/ESPN (2027), CBS (2028) i wtedy Fox w 2029 roku.

Rd: Oto interesująca rzecz z programami pregania NFL: nadal rysują więcej widzów, niż mogłoby się wydawać.

Na przykład „Fox NFL Sunday” w tym sezonie średnio 4,42 miliona widzów. Możesz zarobić dużo pieniędzy na tych liczbach. Mam na myśli, że gdyby „pierwsze ujęcie” średnio 600 000 widzów w ciągu roku zorganizowaliby paradę Rose Bowl w Bristol w stanie Conn.

Uważam, że gra pretarska pokazuje obecnie mniej istotną z młodszymi widzami. Często nie widzimy też, jak popają w mediach społecznościowych, monecie królestwa dla młodych ludzi.

Fox Sports najwyraźniej wkrótce przyniesie młodszym pracownikom, ale program Pregame NFL często wydaje się reliktem innego czasu. Będę oglądać, ponieważ otrzymamy wynagrodzenie za oglądanie, ale co roku uważam, że jest to mniej interesujące.


Rd: Jedną z rzeczy, o które pytam od wielu czytelników, jest to, czy Super Bowl kiedykolwiek pójdzie za wypłatą, w której kupuje ją Netflix.

Nie sądzę, żeby tak się stało w naszym życiu. Teraz, jeśli zapytasz mnie, czy widzę Netflix lub Amazon, które mają play -offy w ciągu najbliższych 20 lat, absolutnie to widzę. Co z tobą?

JESTEM: Jestem bardziej uparty w tym życiu, ale chciałbym wiedzieć, jak to oznacza. Amazon i Netflix myślą duże, światowy.

NFL może sprawić, że Roger Goodell robi piosenki i tańce o fanach to i fanach, ale jeśli gracze cyfrowe zaoferują znacznie więcej pieniędzy, widziałem, jak Amazon lub Netflix mają Super Bowl, może gdy NFL zrezygnuje z obecnych ofert telewizyjnych . Nie sądzę, że to dzika myśl za cztery lub pięć lat, kiedy te rezygnacje.

Jeśli telewizja transmisji zostanie z czasem znacznie osłabiona, myślę, że pomysł na Super Bowl oparty na subskrypcji staje się bardziej prawdopodobny. To naprawdę zależy od tego, gdzie odbywa się wielkie odbicie i jak silne mogą nadal być sieci. Ale w świecie telewizji po subskrypcji trudno nie postawić na długoterminowe modele Netflix i Amazon na duże wydarzenia, jeśli chcą więcej.

(Ilustracja: Demetrius Robinson/The Athletic; Sam Hodde/Getty Images, Mikayla Schlosser/Kansas City Chiefs przez AP, Kara Durrette przez AP)

Source link