Jak chiński „Super dinghies” puchnie śmiertelną falą Migranci kanału Aby rekordowe poziomy, złamane gangi przemytu najwyraźniej uwalniają falę przemocy, w tym strzelaniny i brutalne zabójstwa na pokładzie. We wtorek 40-metrowy nadmuchiwany behemot-przeciążony 100 desperackich dusz SyriaSudan i nie tylko – przeszedł przez kanał La Manche z Francji, na kilka godzin przed premierem Keir StarmerPrzysięga „Konferencja Partii Pracy, aby„ rozbić gangi ”za„ nikczemnym handlem ”.

Zaledwie 72 godziny wcześniej inny potwór z chińskiego potworów przeszedł rekordową 125 migrantów, największe przejście na jednocześnie od czasu wybuchu kryzysu w 2018 r.. Takie „Super Dinghies” – 10 stóp szerokości i zaprojektowane pod kątem przeciążenia masowego – oznaczają przełom przeciwdziałania. Urzędnicy obawiają się armady takich statków, pomimo serii represji w Wielkiej Brytanii.

Przybysze małe łódź w tym roku łącznie prawie 33 500-pasujący do poziomu szczytowego 2022. Przeciętny pasażerowie na łódź wzrosną z siedmiu w 2018 r. Do 61.

W konsekwencji przemoc wybuchła pośród fragmentacji gangów, wywołanej przez naloty brytyjsko-francuskie.

Kiedyś zdominowany przez pięć mega-sieci, handel rozpadł się na chaotyczne komórki uzbrojone w noże i pistolety.

Wtorek Reitano, ekspert ds. Przemytu w globalnej inicjatywie przeciwko transnarodowej przestępczości zorganizowanej, powiedział The Telegraf: „Jest więcej przemocy-walki pożarowe między rywalami, bicie dla osób niebędących płatnikami”.

Jej śledczy, którzy są osadzeni wzdłuż plaż Calais i niemieckich magazynów, zgłaszają załogi „oszukujące system” poprzez wbijanie dodatków na pokład, wywołując pokładowe bójki kończące się krwią.

W zeszły weekend dwie somalijskie kobiety zostały zmiażdżone na śmierć w wyznaczonych przez panią w powietkach kadłubów na pontonie wypełnionym 70 osobami.

We wrześniu francuscy ratownicy wyciągnęli ciała trzech osób – w tym z dwojga dzieci – z innej podłogi Super Patchhy, najwyraźniej zdeponowanej w sympatii.

Przemytnicy wykorzystują kobiety i dzieci jako „tarcze”, zniechęcające przechwyty, ale rycerstwo odparowuje w walce wręcz.

Większe łodzie niechętnie przychodzą na ratunek, zaniepokojone ryzykiem spanikowania hord.

Rząd może pochwalić się Hollow. Sankcje Starmera skierowane były do ​​Weihai Yamar na zewnątrz za jastrzębie „łodzi uchodźców” online, podczas gdy National Crime Agency (NCA) błaga Pekinu o rozstanie się na eksporcie silników zaburtowych.

Jednak Alibaba – chińska wersja Amazon – pedałuje identyczne ponton za 1000 funtów.

Łodzie, kierowane z fabryk Qingdao przez Turcję, Bułgarię i Niemcy (Izba Echo Migrant Echo 2015), łodzie uchylają się nad zakazami datowania na morzu UE.

Minister Mike Tapp Mike Tapp powiedział: „Większe łodzie dowodzą, że zakłócamy dostawę – przechwytując części w górę rzeki”.

Jednak szef Force Bogerder Tony Smith powiedział: „To jak narkotyki w kolorze: blok jeden żył, 10 kiełków”.

Domagał się zmartwychwstania złomowanego programu deportacji Rwandy, argumentując, że sam złamał „model biznesowy” napędzający powódź.

Migracja Watch ALP Mehmet z Wielkiej Brytanii powiedział: „Przemytnicy wiedzą, że przyjazdy pozostają na zawsze – więc skalują się dla zysku”.

Source link