W tym roku liga NFL zrobiła coś innego ze swoim świątecznym planem, współpracując z Netfliksem, aby transmitować parę środowych meczów w nietypowych terminach. Wyniki ogłosili dzień później.

Netflix odnotował średnio 24 miliony widzów meczów pomiędzy Kansas City Chiefs i Pittsburgh Steelers, a następnie Baltimore Ravens i Houston Texans. W sumie przynajmniej część uroczystości obejrzało 65 milionów widzów.

Te mecze są dwoma najczęściej odtwarzanymi meczami NFL w historii Stanów Zjednoczonych, chociaż ich konkurencja składa się wyłącznie z meczów Amazona „Thursday Night Football” w sezonie zasadniczym.

Dla porównania, zeszłoroczne mecze świąteczne NFL, które odbywały się w poniedziałek, przyciągał średnio 29 milionów widzów w trzech grach na stacjach CBS, Fox i ABC.

Liga NFL podała także kilka faktów z serwisu Netflix na temat swojego wcześniejszego meczu w środę:

Obydwa mecze musiały publikować te liczby przy sporym deficycie przez większą część spotkania. Szefowie nigdy nie przegrał w wygranym 29-10 meczu ze Steelerspodczas gdy Kruki miażdżył Teksańczyków w każdej fazie meczu 31-2.

Netflix rzeczywiście próbował wzbudzić szersze zainteresowanie drugą grą, organizując koncert Beyoncé w przerwie meczu, którego elementy produkcyjne można zwykle zobaczyć tylko w przerwie meczu Super Bowl. Nie jest jasne, jak wysokie były te liczby, gdy gwiazda pojawiła się na scenie stadionu NRG w Houston.

Zestaw Netflix Gameday można oglądać na Heinz Field przed meczem piłki nożnej NFL pomiędzy Pittsburgh Steelers a Kansas City Chiefs, który odbędzie się w środę, 25 grudnia 2024 r. w Pittsburghu. (AP Photo/Gene J. Puskar)Zestaw Netflix Gameday można oglądać na Heinz Field przed meczem piłki nożnej NFL pomiędzy Pittsburgh Steelers a Kansas City Chiefs, który odbędzie się w środę, 25 grudnia 2024 r. w Pittsburghu. (AP Photo/Gene J. Puskar)

NFL idzie na całość w Święta Bożego Narodzenia. (AP Photo/Gene J. Puskar)

Zgodnie z oczekiwaniami, liczby w NFL są znacznie wyższe niż w NBA, poprzedniej właścicielce Bożego Narodzenia w kalendarzu świąt sportowych.

Od 2020 roku liga NFL podejmuje próby wrogiego przejęcia tej własności, co skutkuje wyraźnymi zwycięstwami w zakresie średniej oglądalności. Ubiegłoroczny serial NBA przyciągnął jedynie 2,85 miliona widzów w porównaniu z 29 milionami widzów NFL.

Ten rok był bardziej udany, przy wzroście o 84% do 5,25 miliona w pięciu grachnajwięcej w lidze od pięciu lat (czytaj: kiedy NFL zaczęła to robić). Mimo to trudno zaprzeczyć, że NFL znajduje się przynajmniej w fazie „prezentów załadowanych na saniach Grincha”, polegającej na okradaniu NBA świąt Bożego Narodzenia.

Warto również zauważyć, ile wysiłku musiała włożyć liga NFL, aby w tym roku przygotować środowe święta Bożego Narodzenia, ponieważ cztery drużyny musiały zaangażować się w grę również w sobotę, aby dać im cztery dni odpoczynku przed ponownym wyjściem na boisko. Mimo to trzy mecze w 11 dni to dużo, ale liga NFL jest wyraźnie gotowa zrobić wszystko, co w jej mocy, aby zamienić Boże Narodzenie w kolejne Święto Dziękczynienia, podczas którego mecze wplecione są w typowy rodzinny harmonogram.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj