Tesco rozpoczął poważny przegląd swojego Mrożone jedzenie Sekcja, wprowadzenie 270 nowych lub ulepszonych przedmiotów. Zmiana obejmuje znaczne odświeżenie własnej marki, wraz z nową współpracą i odświeżoną ofertą marek zewnętrznych.

Ten ruch obejmuje wiele własnych unówek marki, oprócz imponującej liczby ofert z markami, w tym GreggsZizzi i ISTU, wraz z nowymi przekąskami ulicznymi i pizzą rzemieślniczą. . supermarket rozszerzył również swoje Zasięg „najlepszego” z nowymi pizzami, ciastami, drobiem, rybami, mięsem i deserami. Inne nowe produkty to najlepsze koreańskie przetargi kurczaka i pizza na wynos Tesco na wynos. Ale to nie wszystko – Tesco zaktualizowało również ponad 50 produktów o ulepszonym przepis i odświeżone opakowanie. Ten ruch pojawia się, gdy supermarket ujawnił, że jego badania wykazały, że jedna trzecia osób zjadła mrożone jedzenie co najmniej dwa razy w tygodniu.

W innym ważnym ruchu Tesco również wprowadził Air Fryer Instrukcje dotyczące wszystkich własnych produktów marki po raz pierwszy.

Badanie mówiło, że „wyróżnieniem się” z ponownego uruchomienia była jego pizza, która zawierała odważny, kolorowy przeprojektowanie, które przyniosło „zabawne, w stylu na wynos” i przeformułowane produkty z większą liczbą dodatków. Makeover obejmuje 17 nowych linii w mięsie, rybach i drobiu.

Dyrektor kategorii Frozen Tesco Naomi Kasolowsky powiedział: „Cieszymy się, że możemy wprowadzić największą zmianę w naszej nawieniu od prawie dekady, z ponad 270 nowymi i ulepszonymi produktami.

„Frozen Food to fantastyczna jakość, super wygodna i oferuje doskonałą wartość. Wiemy, że nasi klienci pokochają zmiany nadchodzące tej jesieni, gdy poprawiamy zarówno naszą ofertę Tesco i wprowadzamy nowe ekscytujące marki na półki”.

Ten ruch pojawia się zaledwie kilka tygodni po tym, jak Tesco ujawnił Zwiększenie ceny oferty popularnej oferty posiłków do 4,25 £ dla posiadaczy nie klubowych i 3,85 £ dla osób z kartą klubową.

Wcześniej standardowa oferta posiłku w Tesco z kartą klubową wyniosła 3,60 £ i bez 4 funtów. Przez ponad dekadę Tesco utrzymywał koszt 3 funtów, zwiększając go tylko po raz pierwszy w 2022 r. Z powodu montażu inflacji.

Wydaje się jednak, że w bitwie dla klientów w porze lunchu znajduje się nowy uczestnik. Pret A Manger ujawnił, że będzie Trialling Posiłki w Wielkiej Brytaniiumieszczając go w bezpośrednim konkurencji z umacnionymi ofertami supermarketu.

Szczegóły dotyczące cen nie zostały jeszcze potwierdzone, ale oferta podobno obejmie zarówno opcje śniadania, jak i lunchu, w tym rogalik z kawą rano oraz klasyczną kanapkę, przekąskę i napoje podczas lunchu. Następuje podobna premiera Francja Na początku tego roku, gdzie Przeciwko powiedział, że został dobrze przyjęty.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj