Hockey News „Money and Power 2025 Hockey Business roczna jest dostępna pod adresem Thn.com/freezawierająca coroczną listę 100 osób władzy i wpływów.
W. Graeme Roustan, właściciel i wydawca The Hockey News, usiadł z gośćmi specjalnymi na rozmowy peer-to-peer również w tym numerze, w tym prezes i dyrektor generalny Hockey Canada, Katherine Henderson.
Oto ich pełna rozmowa w Graeme Roustan Show:
(Nie widzisz filmu? Kliknij tutaj.)
Przeczytaj wraz z fragmentem ich dyskusji:
W. GRAEME ROUSTAN: Od dziesięcioleci uczestniczyłeś w sporcie. Co wszyscy podekscytowaliście sportych latami?
Katherine Henderson: To było interesujące. Rozpocząłem karierę jako marketinger towarów pakowanych i skończyłem na końcu sponsoringu. Pracowałem nad niektórymi z pierwszych sponsoringów olimpijskich z General Mills. Przez wiele lat pracowałem dla Colgate-Palmolive i mieliśmy sponsoring związany z NHL, NBA, Major League Baseball, Professional Golf, a także wiele amatorskich sportów. I tak, byłem bardzo zainteresowany.
Gdy moja kariera zaczęła się rozwijać, byłem w Toronto, kiedy licytowali gry Pan Am. A ponieważ widziałem, jakie gry, duże gry, mogą zrobić dla miasta, umieściłem tam swoje imię i powiedziałem: „Naprawdę chcę przejść na sportową stronę”. I właśnie tam wystartował.
WGR: Dlaczego tak wiele osób zaczyna od dużych firm, takich jak Colgate-Palmolive, a potem kończą w biurze CEO?
KH: Myślę, że jedną z rzeczy, które są naprawdę ważne w pakietowych towarach, jest uznanie, że twoja marka, która jest obietnicą, którą dajesz ludziom, z którymi wchodzisz w interakcję, jest najważniejszym zasobem, jaki posiadasz. A to, czego się ucząsz w firmie pakowanych dobrych, to sposób, aby upewnić się, że chronisz tę markę przez cały czas i wykorzystujesz ją, aby ją rozwijać. Cóż, Segue jest niesamowity, ponieważ Hockey Canada miał problem z marką.
WGR: Ile Twojej kariery biznesowej w korporacyjnej pomogło ci w hokeju w Kanadzie?
KH: Cóż, myślę, że to ogromnie pomaga. To prawdziwy hodowca doświadczeń. Jest to więc schludny koktajl, aby móc wejść i podjąć tę rolę. Ale powiedziałbym, że kiedy ludzie myślą o markach, mają tendencję do myślenia o logo. I tak naprawdę mówię o rodzajem wartości obietnicy, którą dajesz swoim opinii publicznej, którą musisz chronić. I musisz być w stanie w kółko dostarczać to konsekwentnie. Kiedy mówię o marce, o tym teraz mówię.
Przyjazd do Hockey Canada, tak, jest i było wiele problemów. Chociaż uważam, że stanie za wartościami tego, co to jest, że próbujesz dostarczyć Kanadyjczykom, jest niezwykle ważne, będąc otwartym i przejrzystym na temat tego, co próbujesz zrobić, a następnie sprowadzanie opinii publicznej wraz z nią idzie być naprawdę ważnym. Wiesz, w ciągu ostatniego roku było to ważne i w przyszłości będzie to ważne.
Connor Somerville / The Hockey News
WGR: Porozmawiajmy trochę o hokeju dla kobiet i o tym, jak ważne jest hokeja w Kanadzie.
KH: To jest niezwykle ważne. Właśnie wróciłem z Saint John, NB, i byłem w Quispamsis, oglądając mistrzostwo krajowe kobiet U-18. Ontario Red wygrał to. I to było oszałamiające, jak dobry jest hokej.
WGR: Wiele lat temu hokej dla kobiet po prostu nie miał widoczności, jaką teraz robi.
KH: Ludzie przyjęły wiele założeń dotyczących tego, czy było to konkurencyjne, czy nie. Myślę, że kiedy spędzisz czas, aby ludzie faktycznie oglądali, i myślę, że PWHL i jego prekursorzy, CWHL, naprawdę przyspieszyli tę ścieżkę, aby ludzie mogli zobaczyć, jak dobry jest hokej.
Kanadyjczycy kochają hokeja. To właśnie kochają. I myślę, że pod koniec dnia oglądanie naprawdę dobrych hokeistów występujących na szczycie swojej gry jest tym, co naprawdę lubi Kanadyjczycy. Tak więc widoczność jest naprawdę ważna.
Niedawno Hockey Canada opublikowała dokument dyskusyjny i wydaliśmy go Kanadyjczykom. I zasadniczo przedstawia przeszkody, które naszym zdaniem nadal istnieją w kobiecej grze. A prosimy Kanadyjczyków i wielu interesariuszy, aby pomóc nam rozwiązać te problemy i pomóc nam w ustaleniu ścieżki, która sprawi, że hokej dla kobiet wzrośnie do poziomu, który chcielibyśmy, aby wzrastał, na poziom Ci Kanadyjczycy poprosili nas o zobaczenie, jak rośnie.
W tym celu kolejne wywiady i głębokie spojrzenie na świat hokeja, sprawdź wydanie Money and Power 2025 Hockey News, dostępne pod adresem Thn.com/free.