NOWYMożesz teraz słuchać artykułów z wiadomościami Fox!
Sekretarz transportu Sean Duffy zatrzaskuje administrację Biden, zwłaszcza byłego sekretarza ds. Transportu Pete Buttigieg, za pozostawienie „bezprecedensowego zaległości” poprawy bezpieczeństwa infrastruktury krytycznej w całym kraju.
Rzecznik Buttergiegktóry jest pogłoską demokratycznymi kandydatem na prezydenta w 2028 r., Odrzucił krytykę DOT jako „bzdury”.
W tym tygodniu Duffy ogłosił, że jego departament zobowiązuje cztery dotacje, o łącznej wartości 42 milionów dolarów, aby poprawić bezpieczeństwo na Brightline Railway na Florydzie, która trwa od Miami do Orlando. Według Departamentu, dotacje zostały ogłoszone i reklamowane pod kierownictwem Buttigieg, ale Administracja Biden Nigdy nie dostarczałem zobowiązań tych funduszy.
Kropka powiedziała, że Administracja Trumpa odziedziczył zaległości w wysokości ponad 3200 dotacji, które zostały ogłoszone, ale nigdy nie zobowiązane przez Buttigieg-Biden. Departament powiedział, że „opóźniło to krytyczne inwestycje w społeczności w całym kraju”.

Były sekretarz transportu Pete Buttigieg (po lewej), były prezydent Joe Biden (centrum) i sekretarz transportu Sean Duffy (po prawej). (Matt Freed/AP Zdjęcie; Evan Vucci/AP Zdjęcie; i Bill Clark/CQ Roll Call)
W Florydanajstarszy dotacja jest teraz zobowiązana przez administrację Trumpa po raz pierwszy trzy lata temu w 2022 r. Departament stwierdził, że „po wielu fanfarach ich administracja nie wykonała żadnej pracy, aby faktycznie przetworzyć i dostarczyć te fundusze sponsorom Brightline lub Project na Florydzie”.
DOT powiedział, że te niespełnione dotacje miały pomóc zainstalować ogrodzenie bezpieczeństwa, ulepszenia krzyżowania klasy i system ostrzegania. Dotacje obejmowały 24,9 miliona dolarów na projekt narażenia i ograniczenia wtargnięcia, 15,4 miliona dolarów za projekt korytarza zapieczętowanego hrabstwa Broward, 1,6 miliona dolarów na system identyfikacji i klasyfikacji w wysokości 150 000 USD dla biura Sheriff County County w Palm Beach w celu uzyskania kosztów nadgodzinowych w celu egzekwowania zajęć pieszych.
„Podsumowując kierunek Sekretarza Duffy’ego, Departament Transportu pilnie pracuje nad przyspieszeniem dystrybucji tych długoterminowych funduszy i rozwiązania podstawowych projektów infrastrukturalnych”, powiedział DOT.
W oświadczeniu Duffy nazwał niespełnione dotacje bezpieczeństwa „najnowszą konsekwencją niespotykanego zaległości Biden-Buttigieg”.
Jedna z decydujących momentów kadencji Buttigiega jako sekretarza ds. Transportu obejmowała poważny wrak pociągu, który wypuścił toksyczne materiały we wschodnim Palestynie w Ohio w 2023 r. Podczas gdy Buttigieg został skrytykowany za postępowanie za kryzys, obwinił administrację Trumpa za administrację Trumpa za odwrócenie regulacji kolei Z powodu prawa przyjętego przez Kongres w 2015 r.
„Ich brak wykonania tych dotacji kolejowych – niektóre z nich sięgają lat – stawiają trzy miliony pasażerów Brightline i społeczności na Florydzie w niepotrzebne niebezpieczeństwo” – powiedział Duffy. „Pod przywództwem prezydenta Trumpa Ameryka ponownie się buduje. Dostarczamy krytyczne zasoby w rekordowym czasie, aby zwiększyć bezpieczeństwo na naszych kolei, drogach i mostach”.

Dronowe zdjęcie pokazuje części pociągu towarowego Norfolk Southern następnego dnia po jego wykolejeniu 3 lutego 2023 r. W East Palestine, Ohio. (Gene J. Puskar/AP Zdjęcie)
W odpowiedzi Chris Meagher, rzecznik Buttigiega, odrzucił krytykę DOT jako „bardziej tych samych bzdur, które słyszeliśmy od nich w przeszłości”.
„W przeszłości zainwestowaliśmy w więcej projektów niż jakakolwiek administracja, a ponad 22 000 projektów zostało ukończonych w czasie Pete’a” – powiedział Meagher Fox News Digital.
Powiedział, że podczas kadencji Buttigieg DOT ogłosiła ponad 390 miliardów dolarów finansowania na ponad 78 000 projektów, z których ponad 22 000 zostało ukończonych, w tym 445 projektów kolejowych, ponad 200 000 mil napraw i ulepszeń na jezdni, ponad 12 300 projektów na budowę, naprawę i modernizację mostów.
Zauważył, że „niektóre z tych projektów wymagają czasu”.
„Podobnie jak w przypadku każdej zmiany w administracji, staje się to zadaniem administracji przychodzącej, aby ukończyć pracę, co nie jest niczym nowym” – powiedział Meagher. „Nowością jest to, że obecny urzędnik narzeka na to, zamiast po prostu wykonać pracę”.
Pracownicy Biden chcieli testu poznawczego wykonanego po debacie prezydenckiej w 2024 r.

Pete Buttigieg, ówczesny sekretarz transportu USA, przemawia podczas konferencji prasowej w pobliżu miejsca wykolejenia pociągu Norfolk Southern w wschodnim Palestynie, Ohio, USA, w czwartek, 23 lutego 2023 r. (Matthew Hatcher/Bloomberg przez Getty Images)
Tymczasem rzecznik Trump Dot powiedział Fox News Digital, że podczas gdy Buttigieg i Biden „rozmawiali o dużej grze,„ ich zaległości ”mówi głosze”.
Kliknij tutaj, aby uzyskać aplikację Fox News
„Nie wykonali ciężkiej pracy, aby faktycznie uzyskać dolary infrastruktury krytycznej.
„Kontrast tutaj nie może być bardziej jasny” – kontynuował rzecznik. „W niecały rok sekretarz Duffy szybko przeniósł się, aby uzyskać realizację i zainwestować w prawdziwe projekty infrastrukturalne, takie jak te dotacje kolejowe. Z powodu tego będą bezpieczniejsze.