Większość tuneli jest budowana przy użyciu specjalistycznego sprzętu i najnowocześniejszej technologii, które pomogły zrewolucjonizować dziedzinę inżynierii lądowej. Pomyśl tylko o Norwegii Tunel Rogfastktóry na 392 metrach poniżej poziomu morza będzie najdłuższy i najgłębszy podwodny na świecie.

Lub, jeśli o to chodzi 11-kilometrowa Danii Fehmarnbelt Łączenie kraju skandynawskiego z niemieckim sąsiadem. Jednak jest jeden tunel Chiny Jest to nie mniej niezwykłe niż wiele współczesnych odpowiedników. . Tunel guoliang Został zbudowany w latach siedemdziesiątych przez lokalnych wieśniaków zdeterminowanych, aby poprawić dostępność do ich wiejskiej osady.

Przed budową jedynym dostępem do wioski Guoliang, uniesionej na małej górze, był surowa i niebezpieczna kamienna ścieżka.

Pod przewodnictwem mężczyzny o imieniu Shen Mingxin, 13 wieśniaków połączyło razem w 1972 roku i zebrał fundusze na budowa Sprzedając kozy i uprawy.

Po zebraniu pieniędzy kupili kilka narzędzi do ręki i postanowili osiągnąć swój cel.

Zakochanie i wyrzeźbienie tunelu o długości 1200 metrów w zdradzieckim klifie.

W konstrukcji tunelu nie zastosowano żadnego sprzętu elektrycznego ani dużych maszyn.

Niestety jeden z mężczyzn zmarł podczas procesu budowlanego, ale prace nad nim trwały, nie były bezwzględne.

Ze względu na swoją lokalizację i niezwykłą budowę tunel Guoliang nazywa się jednym z Dziesięć najlepszych niebezpiecznych dróg na świecie i jednej z osiemnastu osobliwych dróg na świecie.

Tunel otworzył wioskę na osoby z zewnątrz i wywołał boom w turystyce, który trwa do dziś.

Wioska jest pełna wyjątkowych kamiennych domów i zapewnia oszałamiające widoki na zapierające dech w piersiach otaczające scenerię.

W szczególności jest idealnym miejscem do zwiedzania Wielkiego Wąwozu, który prowadzi w kierunku góry Wangmang w prowincji Shanxi.

Wąwóz oferuje oszałamiający krajobraz pięknych czerwonych skał, wodospadów i bujnej zieleni.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj