Książę Harry I Meghan Markle zostali pochwaleni za „bardzo dobrą” nową strategię PR, próbując pozyskać opinię publiczną i Rodzina królewska zarówno.

Od czasu opuszczenia firmy w 2020 r. państwo Sussex są znani z tego, że wypowiadają się przeciwko reszcie rodziny i ujawniają negatywne doświadczenia, których doświadczyli od czasu, gdy byli razem w 2016 r.

Sugerowano jednak, że w końcu odchodzą od tych ataków, ponieważ zdali sobie sprawę, że nie zwiększa to ich popularności i może zrujnować wszelkie szanse na przyszłość pojednanie z rodziną królewską.

Ekspert królewski stwierdził, że para zmarnowała zbyt wiele czasu, próbując pozostać w centrum uwagi, obrażając rodzinę królewską, ale w końcu zdała sobie sprawę, że to nie jest właściwy sposób na utrzymanie sławy.

Królewski pisarz Hugo Vickers powiedział, że Harry i Meghan doszli do wniosku, że tak „donikąd nie dotarliśmy” ponieważ kontrowersje „spowodowały tak wiele kłopotów”.

Powiedział „Sun”.: „Zdali sobie sprawę, że to do niczego nie prowadziło, ponieważ sprawiało tyle problemów.

„Aby zarobić dużo pieniędzy, czasami muszą być kontrowersyjne, jeśli chcesz, lub (robić) rzeczy, które same się utrzymają w oczach opinii publicznej.”

Jednak Vickers zauważyła, że ​​Sussexowie nie odnoszą takich samych „przebiegów” z negatywnych historii na temat rodziny królewskiej, jak kiedyś, co zmusza ich do skupienia się na bardziej „pozytywnych” rzeczach.

Dodał, że nacisk położony jest szczególnie na Harry’ego, ponieważ to od niego zależy pokoju z rodziną królewską i naprawić czteroletnią rozłam.

Powiedział: „To on (Harry) musi się zebrać w sobie i wyciągnąć gałązkę oliwną, ponieważ to on utrudnia im życie.

„Najbardziej utytułowani członkowie rodziny królewskiej to którzy wspierają króla w tym, co robi, i nie konkurują z nim.”

Dzieje się tak, gdy Harry i Meghan przygotowują się na rok 2025 wypełniony nowymi projektami i nadchodzącymi wydawnictwami w ramach umowy z gigantem streamingowym Netflixa.

Wydali już film dokumentalny o polo i oczekuje się, że Meghan w końcu wprowadzi na rynek swoją lifestylową markę Sad na Riwierze Amerykańskiej wraz z towarzyszącym Netflixa pokazywać.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj