UK High Street Shop, który kiedyś nazywał się „Dead in a Row”, ma się teraz otworzyć „dziesiątki” nowych sklepów w 2025 r., Gdy inni detaliści zamykają sklep w związku z trudną konkurencją ze sprzedawcami online. Waterstones jeździ na falach Tiktok Trendy książkowe i odnotował wielki sukces podczas najnowszego Boże Narodzenie okres. Teraz sieć sklepów z książkami ma otworzyć ponad 12 nowych sklepów w Wielkiej Brytanii po ruchliwym okresie świątecznym.

Waterstones Otworzył 12 nowych sklepów w Wielkiej Brytanii w 2024 roku, powiedział szef James Daunt, nazywając to „naprawdę znaczącą ekspansją”. W styczniu tego roku ogłosił, że firma planuje „zrobić więcej” w 2025 r. Z planami dalszej ekspansji. Trajektoria w górę nadchodzi wiele lat po tym, jak Waterstones był podobno na skraju zamknięcia, co miało miejsce, gdy Daunt dołączył do firmy w 2011 roku. Szef łańcucha książek wcześniej powiedział, że Waterstones był „martwy w rowie” i że biznes „nastąpił w ciągu milisekundy utraty wszystkiego”.

Jednak wszystko zmieniło się w Waterstones, a firma cieszy się znacznym wzrostem pomimo wzrostu e-książek i online książka detaliści.

Daunt ujawnił w wywiadzie dla Finacal Times z 2024 r., Że Waterstones planuje dopasować lub przekroczyć liczbę otwarć w zeszłym roku. Detalista nie ogłosił jeszcze, gdzie będą otwarte te nowe sklepy. Daily Express skontaktował się z Waterstones w celu uzyskania komentarza.

Waterstones ma ponad 290 sklepów w Wielkiej Brytanii i Irlandia i nadal cieszy się wielkim sukcesem, częściowo ze względu na wzrost trendów książek na platformach mediów społecznościowych, takich jak Tiktok. Waterstones w pełni wykorzystał trendy „Booktok”, organizujące w zeszłym roku festiwal Booktok w Waterstones Piccadilly.

Podczas wydarzenia jeden z pracowników powiedział obserwatorowi: „Nie mogę podkreślić, ile BookTok sprzedaje książki”.

Ujawniono: „Demograficzna to prawie wyłącznie nastoletnie dziewczyny, ale moc, jaką ma, jest ogromna. Mamy stół„ BookTok polecany ” – i możesz stwierdzić, które książki są popularne z powodu prędkości, z którą sprzedają”.

Podczas gdy trendy w mediach społecznościowych znacząco przyczyniają się do sukcesu sprzedaży książek, Washerstines wciąż napotyka trudności, które według szefów pojawiają się w wyniku Brexit. Daunt powiedział, że „pozostaje największym bólem, zwiększa koszty i złożoność i pogorszy naszą sytuację zawodową”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj