Ukochana High Street sklep ogłosił swoje zamknięcie po uruchomieniu ogromnej sprzedaży. Sklep z pamiątkami podziękował klientom za wsparcie i potwierdził 20% zniżki na wszystko w poście Media społecznościowe.
Wallace Emporium działa w Lanark Town Center w Szkocji od zaledwie dwóch lat. Jednak teraz ogłosił decyzję o zamknięciu drzwi na dobre w kolejnym ciosie dla główna ulica. Sklep powiedział w poście na Facebooku: „Zamykamy nasze drzwi. Czas się pożegnać … ale nie bez podziękowania!
„Ciesz się 20% zniżki na wszystko w sklepie, dopóki nie jesteśmy wyprzedane. Chwyć swoje ulubione, gdy tylko możesz – po ich odejściu znikną!”
Wallace Emporium jest dobrze znany z zakresu szkockich produktów. Sprzedaje takie przedmioty, jak torebki Harris Tweed, świece Isle of Skye i wiele innych zapachów.
Wielu miejscowych zareagowało na wieści o zamknięciu na Facebooku. Karen Templeton Calvert powiedziała: „Takie wstyd ten mały skarbnik zostanie zamknięty. Będąc tuż przy głównej ulicy i ogólnie, będąc na niskim poziomie, całkowicie rozumiem. Bardzo powodzenia na przyszłość, niezależnie od przedsięwzięć/przygody”.
Hazel Kay zgodziła się: „Tak przykro słyszeć tę wiadomość, jak mówi Karen, to mała skarbca sklepu. Kupiłem tutaj wiele świątecznych lub urodzinowych prezentów i przepraszam, że idę. Wszystkie najlepsze na przyszłość”.
Liz McIntosh dodała: „Przykro mi, że widzę kolejny dobry mały sklep i siedzibę zamykającą swoje drzwi w mieście”. Jennifer Fisher skomentowała: „Tak przykro cię stracić – świetny sklep z świetnymi produktami”.
Sharon Hind Put: „Aw jestem taki smutny. Właśnie znalazłem ten klejnot, odkąd moja córka przeprowadziła się do okolicy. Tak mi przykro, że cię zamyka”. Kelli Rodgers powiedział: „Tak przykro, że życzycie, że oboje powodzenia”.
Jest to, ponieważ wiele sklepów w Wielkiej Brytanii nadal boryka się z rosnącymi kosztami. Firmy są dotknięte zwiększonymi kosztami energii i czynszu, podczas gdy niedawny wzrost składek ubezpieczeń społecznych pracodawców zadał kolejny cios wielu sprzedawcom detalicznym.
Główne marki, takie jak Whsmith, Aldi i Morrisons należą do tych, które zamykają witryny w 2025 r. Inne firmy są zmuszane do przeglądu swoich sklepów i planów ekspansji ze względu na wzrost kosztów.