NOWYMożesz teraz słuchać artykułów Fox News!

EKSKLUZYWNY: Prezentacje z wykładów we wstępie kurs edukacyjny na Uniwersytecie Illinois Urbana-Champaign są przepełnione skrajnie lewicowymi lekcjami, ucząc przyszłych pedagogów patrzenia na swoich uczniów przez pryzmat ucisku rasowego i seksualnego.

Sygnalista-student przesłał do Fox News Digital prezentacje z kursu EDUC 201 profesora Gabriela Rodrigueza, czyli zajęć pierwszego semestru pierwszego roku studiów na sztandarowym uniwersytecie stanu, pod warunkiem zachowania anonimowości.

Kurs nosi tytuł „Tożsamość i różnica w edukacji”.

„To oczywiste, że (kurs) jest dość liberalny” – powiedział Fox News Digital student. „W pierwszym tygodniu mój profesor zaczął od nauczania w czasach polaryzacji i mówił o tym, że trzeba być politycznym, a tak naprawdę miał na myśli to, że trzeba być liberalnym”.

LGBT slajdy Uniwersytet w Illinois

Pierwszy slajd z lekcji z 11 listopada 2025 r. na Uniwersytecie Illinois. Lekcja jest częścią programu nauczania obowiązującego w szkole. (uzyskane przez Fox News Digital)

UNIWERSYTET PUBLICZNY W ARKANSAS OFERUJE KURS „QUEER DZIECIŃSTWA” PROWADZONY PRZEZ BADACZKA

Prezentacja programu PowerPoint dotycząca 12. tygodnia kursu nosi tytuł „Wspieranie uczniów LGBTQ+ w szkołach”.

Slajd zatytułowany „Understanding the Current Landscape” cytuje Amerykańską Unię Wolności Obywatelskich, skrajnie lewicową grupę aktywistów, twierdząc, że rok 2024 był „rekordowym rokiem pod względem ustawodawstwa przeciwdziałającego LGBT+” oraz że w 2018 r. przyjęto 18 ustaw, które „ograniczały liczbę studentów i/lub prawa wychowawców.”

Na tym samym slajdzie cytuje się największy w Ameryce związek nauczycieli, National Education Association (NEA), który sam w sobie jest organizacją lewicową, i twierdzi, że uczniowie LGBTQ+ są bardziej narażeni na zastraszanie i molestowanie.

Poniższe slajdy zawierają zrzuty ekranu z różnych serwisów informacyjnych, w tym PBS, The Washington Post i NBC, dotyczące niektórych przepisów.

MICHIGAN PRZYJMUJE STANDARDY EDUKACJI SEKSUALNEJ, ZALECAJĄC UCZNIOM NAUCZANIE TOŻSAMOŚCI PŁCIOWEJ I ORIENTACJI SEKSUALNEJ

„Amerykanie LGBTQ+ są atakowani, Kampania Praw Człowieka ogłasza stan nadzwyczajnego ostrzeżenia” – głosi zrzut ekranu przedstawiający nagłówek PBS na jednym ze slajdów. Kampania Praw Człowieka to lewicowa grupa wspierająca osoby LGBT.

Slajd dziewiąty prezentacji bez ogródek to przyznaje.

„Pamiętać: Szkoły są częścią większego systemu politycznego. W związku z tym edukacja w swej istocie ma charakter polityczny” – czytamy na slajdzie. „Szkoła jest miejscem politycznym, ponieważ wielu dorosłych (np. nauczycieli, decydentów, rodziców) ma żywotny interes w przyszłym pokoleniu”.

Wykład w PowerPoincie pokazuje nagłówki wiadomości krytykujące ustawę GOP

Slajd z wykładu PowerPoint z 11 listopada 2025 r. na Uniwersytecie Illinois. Wykład dotyczył nauczania młodzieży LGBT. (uzyskane przez Fox News Digital)

KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ ​​WIĘCEJ RADYKALNYCH KAMPUSÓW, OD OBSZEGO DO WYBRZEŻA

W dalszej części prezentacji przytacza się dane na temat zdrowia psychicznego osób LGBT pochodzące z kontrowersyjnego Trevor Project, samozwańczej organizacji zajmującej się zapobieganiem samobójstwom młodzieży LGBT, która znaleźć się pod ostrzałem dla swojego programu TrevorSpace. Program ten był krytykowany przez przeciwników za brak parametrów weryfikacji wieku, co oznacza, że ​​potencjalnie bezbronni nieletni w wieku zaledwie 13 lat szukający wsparcia mogą swobodnie kontaktować się z dorosłymi w celu uzyskania przyjaźni i porady.

„Uczniowie LGBTQ+ stoją w obliczu bezprecedensowych ataków, a nauczyciele mogą odegrać ważną rolę nie tylko w potwierdzaniu tego, kim są, ale także w wspieraniu ich i wspieraniu ich” – czytamy na innym slajdzie. „Jak okazujesz sojusz i solidarność?”

Inny slajd zachęca do używania preferowanych zaimków i uwzględniania „różnorodnych i przekrojowych doświadczeń LGBTQ+”.

PowerPoint z kursu edukacyjnego na Uniwersytecie Illinois w Urbana-Champaign

W programie PowerPoint z lekcji edukacyjnej z listopada 2025 r. na Uniwersytecie Illinois w Urbana-Champaign powiadamianie rodziców o programie nauczania LGBT nauczanym nieletnim jest przedstawiane jako restrykcyjne. (uzyskane przez Fox News Digital)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI IMIGRANT MÓWI, ŻE ZOSTAŁ NAZWANY „ZDRAJCĄ” LUDZI KOLOROWYCH ZA PRZEPYTAWANIE OBUDZONYCH LEKCJI

Zakończenie prezentacji jest skierowane do nauczycieli queer i transpłciowych i zawiera cytaty z listu do tych nauczycieli napisanego przez Harpera Keenana, profesora badań nad płcią i seksualnością na Uniwersytecie Kolumbii Brytyjskiej.

„Ci, którzy obecnie nazywają siebie osobami queer i trans, nauczają świat, zanim jeszcze pojawiły się te słowa – przyspieszenie rozwoju i rekultywacji języka queer w ciągu ostatniego stulecia to tylko jeden z przykładów. Masz ważną wiedzę, którą możesz wykorzystać w pracy edukacyjnej” – głosi cytat przypisywany Keenanowi.

Uczeń z Illinois zatrzasnął szkołę nauczanie o płcimówiąc, że uniwersytet głosi idee takie jak „płeć nadawana od urodzenia” zamiast uznawać płeć binarną i kładzie nacisk na niezakładanie płci.

„Naprawdę chcą, żebyś używał zaimków. To wielka sprawa. Nie możesz zakładać płci. Musisz zapytać o zaimki” – powiedział uczeń.

Jednak uczeń ma moralny sprzeciw wobec nauczania dzieci, że mogą urodzić się w niewłaściwym ciele.

Po prostu uważam, że narzucanie tego małym dzieciom jest po prostu niewłaściwe” – stwierdziła uczennica. „Opowiadanie małym dzieciom, które niewiele wiedzą o świecie,Kiedy jesteś dzieckiem, dorastasz i przechodzisz przez te wszystkie zmiany. Myślę, że należy je potwierdzić w ich biologii, a nie w ich złudzeniach.”

NIEODKRYTE DOKUMENTY POKAZUJĄ ZWIĄZEK NAJWYŻSZYCH NAUCZYCIELI PRZEWODNICZĄCY ZMIANĘ PŁCI, SZALEJĄCY KONSERWATYWÓW: „SZALONY AZYL”

Ceglany znak wejściowy na Uniwersytet Illinois

Znak wejścia na Uniwersytet Illinois w Champaign, Illinois. Uniwersytet Illinois jest uniwersytetem stanowym w Urbana-Champaign w stanie Illinois. Oferuje programy dydaktyczne i badawcze na poziomie licencjackim i magisterskim dla ponad 56 000 studentów. (Don i Melinda Crawford/UCG/Universal Images Group za pośrednictwem Getty Images)

Tak jak nie powinno się po prostu mówić małej dziewczynce, która może czuje się niepewnie: „Och, zostań chłopcem” albo mówić chłopcu, który może nie czuje się pewnie lub ma pewne cechy uważane za kobiece, żeby został dziewczynką” – stwierdziła uczennica.

Tydzień piąty, slajdy z kursu, na którym się skupiliśmy tożsamość rasowa. Lekcja nosi tytuł „Przyjmowanie praktyk opartych na aktywach”.

„Co to znaczy pomagać uczniom zrozumieć ich uprzywilejowaną tożsamość?” zadaje jedno pytanie.

„Co to znaczy pomagać uczniom zrozumieć i zaakceptować swoją mniejszościową tożsamość?” pyta inny.

Część lekcji w tym tygodniu skupia się na „równość i sprawiedliwość”, a w szczególności odrzuca pomysł nauczania najlepszych praktyk na rzecz mniej sztywnej strategii.

Cytując artykuł profesor pedagogiki z Boston College Marilyn Cochran-Smith z 2010 roku, zatytułowany „W stronę teorii kształcenia nauczycieli na rzecz sprawiedliwości społecznej”, jeden slajd prezentacji definiuje, co oznacza sprawiedliwość w nauczaniu.

TEXAS TECH OGRANICZA NAUCZANIE W ZAKRESIE RASY I PŁCI, WYDZIAŁ MOŻE ZOSTAĆ ZDYSCYPLINOWANY ZA NARUSZENIE ZASAD

„Teoria praktyki nauczania, która wspiera sprawiedliwość, nie dotyczy konkretnych technik czy najlepszych praktyk, ale zasad przewodnich, które mają zastosowanie w różnych metodach i strategiach, w zależności od konkretnych okoliczności, uczniów, treści i społeczności” – mówi cytat z Cochran-Smith.

Inny slajd, cytujący innego pedagoga, zachęca przyszłych nauczycieli do „odtwarzania i wymyślania na nowo metod i materiałów nauczania, zawsze biorąc pod uwagę realia społeczno-kulturowe, które mogą ograniczyć lub rozszerzyć możliwości humanizacji edukacji”.

Slajd opisujący „luki w szansach” mówi, że „szansa i osiągnięcia to różne rzeczy”.

„Przenosi uwagę z wyników uczniów (np. ocen, wyników testów) na wkłady (np. zasoby)” – instruuje uczniów, którzy znajdują się na slajdzie.

slajd z wykładu edukacyjnego Powerpoint na Uniwersytecie Illinois

Slajd na temat „luk szans” w edukacji z Uniwersytetu Illinois w Urbana-Champaign. Slajdy stanowią część kursu edukacyjnego w pierwszym semestrze w 2025 roku. (uzyskane przez Fox News Digital)

„Myślenie w kategoriach„ luk w osiągnięciach ”uwydatnia objawy; myślenie o nierównych szansach uwydatnia przyczyny” – głosi cytat przypisywany Prudence Carter i Kevinowi Welnerowi w ich książce z 2013 r. „Closing the Opportunity Gap: What America Must Do to Give Every Child a Even Chance”.

Ostatni wniosek z lekcji: „Dąż do równości i sprawiedliwości”.

OJCIEC Z OREGONU OBURZONY PO ODKRYCIU, ŻE 11-LETNI SYN PLANOWANY JEST DO BADANIA NA TEMAT ORIENTACJI SEKSUALNEJ

„Jest płeć, LGBTQ+, a także krytyczna teoria rasy ma tutaj duże znaczenie” – powiedziała studentka.

Student powiedział, że Rodriguez czasami ostro krytykował politykę administracji Trumpa skierowaną przeciwko DEI.

„Mój profesor czasami umieszcza na swoich slajdach nagłówki i mówi: «Zobacz, jakie to jest złe, spójrz na tych ludzi, którzy próbują uciszyć, no wiesz, wszystko». Często na pierwszych stronach gazet pojawiają się informacje o Trumpie. Więc oczywiście było coś o wycofaniu DEI” – powiedział uczeń, dodając później, że historie Fox News są często przedstawiane w negatywnym świetle.

Po raz kolejny studentka skupiła się na programie nauczania narzucanym przyszłym nauczycielom i jego wpływie na dzieci w klasie w niedalekiej przyszłości.

„Ludzie muszą zobaczyć stronę partii liberalnej” – powiedział student. „Rodzice muszą wiedzieć oto, jak daleko posuną się, jakby posunęli się tak daleko, aby narzucić dzieciom swój program. I nawet nie wiem w jakim celu, na przykład dla celów politycznych? Dosłownie chcą utrudniać edukację dziecka”.

„Będą wskazywać na twoje białe dziecko i nazywać je agresorem albo wskażą twoje czarne dziecko i przekonają je, że jest ofiarą. Ludzie się na to wściekają, ale (dzieci) nie widzą kolorów. Dzieci nie myślą w ten sposób. Nie mają żadnych uprzedzeń. Nikt nie rodzi się z uprzedzeniami do kogoś. Dzieci naprawdę tego nie widzą”.

Slajd z wykładu w PowerPoincie podczas wykładu edukacyjnego na Uniwersytecie Illinois

Slajd z kursu edukacyjnego w pierwszym semestrze 2025 r. na Uniwersytecie Illinois w Urbana-Champaign omawia „tożsamości uprzywilejowane” i „tożsamości mniejszościowe”. (uzyskane przez Fox News Digital)

STRONA UNIWERSYTETU W MINNESOTA OSTRZEGA PRZED „PANDEMIĄ BIAŁOŚCI” I WZYWA BIAŁYCH RODZICÓW DO „REEDUKOWANIA”

W obszernym oświadczeniu rzecznik Uniwersytetu Illinois Urbana-Champaign, na którym studiuje około 56 000 studentów, powiedział Fox News Digital, że „przestrzega on wszystkich obowiązujących przepisów federalnych i stanowych regulujących równy dostęp i niedyskryminację w swoich programach i działaniach, w tym w nauczaniu w klasie”.

W oświadczeniu podano także więcej szczegółów na temat kursu i jego celów.

„Ten kurs, Tożsamość i różnica w edukacji (EDUC 201), bada, w jaki sposób tożsamość, władza i przywileje wpływają na równość w edukacji, koncentrując się na tożsamościach konstruowanych społecznie i ramach opartych na aktywach” – stwierdzono. „Zrozumienie różnic w tożsamości jest ważne dla poprawy wyników edukacyjnych wszystkich uczniów”.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS

„Kolegium i uniwersytet zatwierdzają programy studiów i wymagania programowe, natomiast instruktorzy mają swobodę tworzenia programów nauczania i slajdów, które realizują cele kursu, wykorzystując swoją wiedzę specjalistyczną w danej dziedzinie. Kwestionowanie pomysłów, przedstawianie alternatywnych opinii i prezentowanie różnych perspektyw to sposób, w jaki tworzymy wiedzę i pomagamy każdemu w bardziej znaczącym zaangażowaniu się w otaczający ich świat”.

Rodriguez nie odpowiedział na liczne prośby o komentarz.

Kliknij tutaj aby obejrzeć cały wykład LGBT w programie PowerPoint:

Kliknij tutaj aby obejrzeć cały wykład w programie PowerPoint „Embracing Asset-Based Practices”.:

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj