Nowa partia wyników testów studenckich wskazuje na spadek gotowości na studiach i karierę, a także spadek wiedzy naukowej. Oba mogą mieć głębokie implikacje dla przyszłości gospodarczej kraju.

Średnie wyniki czytania i matematyki wśród 12. równiarki spadły do ​​najniższych rekordów w 2024 r., Zgodnie z najnowszymi wynikami krajowej oceny postępów edukacyjnych (NAEP), często określanych jako „karta raportu narodu”. Tymczasem wyniki ósmej równiarki również spadły.

W ubiegłym roku po raz pierwszy te trzy oceny zostały przekazane od pandemii, zapewniając świeże – choć otrzeźwiające – spójrz na ciągłe walki uczenia się dla uczniów w USA. Wyniki NAEP Wydany w styczniu wykazał niepokojące spadki wyników czytania wśród czwartej równiarki i ósmej równiarki. Podczas wszystkich trzech testów wyniki dla studentów niższych wyników kontynuowały trajektorię w dół i osiągnęły historyczne upadki.

Dlaczego to napisaliśmy

Najnowsze wyniki testu nazywały „kartę raportu narodu” budzą obawy dotyczące stanu edukacji STEM i gotowości na studia w USA, wyniki sugerują niektórych, w których należy się skupić poprawę edukacji.

„Oznacza to, że studenci podejmują kolejne kroki w życiu z mniejszą liczbą umiejętności i mniej wiedzy na podstawie podstawowych naukowców niż ich poprzednicy dziesięć lat temu”, mówi Lesley Muldoon, dyrektor wykonawczy National Assessment Rada. „Dzieje się tak w czasie, gdy szybkie postępy w technologii i społeczeństwa wymagają więcej przyszłych pracowników i obywateli, nie mniej”.

Średni wynik matematyki dla 12. równiarków-147 w skali 300 punktów-był najniższy od czasu rozpoczęcia oceny w 2005 r. Tylko 22% 12% równiarki rozwiązało problemy matematyczne na poziomie uznanym na lub powyżej biegłości w 2024 r.. 45% wykonało poniżej podstawowego poziomu osiągnięcia testu.

Ten spadek był napędzany przez prawie na pokładzie walki. Wyniki dla 12. równiarków występujących w 90. percentylu-najwyższej wydajności studenci-pozostali płascych w porównaniu z 2019 r. Studenci we wszystkich innych percentylach spadły, poszerzając lukę między uczniami najwyższej i najniższych.


ŹRÓDŁO:

National Center for Education Statistics

|.

Jacob Turcotte/Staff

Podobne trendy pojawiły się w ocenie czytania. Średni wynik odczytu dwunastego równiarki-283 w skali 500 punktów-był najniższy od ponad trzech dekad.

Source link