Prowadzone przez eleganckie torebki i eleganckie sukienki w olśniewających kolorach, fani brytyjskiej marki modowej Lalage Beaumont (LB) i jej bez wysiłku stylizacja będą zwracać głowę pośród społecznych wir i finałów tego lata. Ale we wszystkich osiągnięciach firmy, w szczególności produkcji wielu produktów w Wielkiej Brytanii i sprzedaży kolekcji za pośrednictwem własnych sklepów, a także online, jest to etykieta wciąż pod radarem.

Założona i prowadzona przez samą Beaumont od momentu uruchomienia 21 lat temu Lalage Beaumont nadal rośnie – 30 procent w ubiegłym roku – wszystko pomimo szerszych wyzwań gospodarczych i w sektorze zdominowanym przez międzynarodowych gigantów. Rodowód Beaumont obejmuje silne połączenia dziedzictwa projektujące Aquascutum, Mulberry i Burberry. „Praca dla nich sprawiła, że ​​chciałem mieć własny biznes, a po podróży za granicą wróciłem i zrobiłem to” – wyjaśnia. Po przejściu z produkcji kobiet gotowych do noszenia i hurtowni dla innych sprzedawców detalicznych, otworzyła własny butik w Mayfair. Inni podążali za Knightsbridge, Belgravia i Bijou Burlington Arcade, podczas gdy franczyza w Rijadzie w Arabii Saudyjskiej i bardzo dobrze sobie radzi klientom regionu Zatoki Perskiej. Na froncie krajowych powiatów rozszerzyła również się o Hoopers z grupy detalicznej z LB w domach towarowych Tunbridge Wells, Wilmslow i Harrogate.

Teraz z 15 -osobowym zespołem, odważne kolory – pochlebny turkus jest ulubionym – a torby to wielkie atrakcje LB. „Nasza nisza odzieżowa jest ponadczasowa, wyrafinowana formalna noszenie dla biznesu i specjalnych okazji, od Royal Ascot po Wimbledon, inwestycje i wesela”, mówi Beaumont, który jest finansowany. „Klienci odwiedzają nas, aby przeglądać, ale większość ma jasny cel i zamiar kupić. Nasze torebki wyróżniają się ich jednym stylem w mnóstwie kolorów, które stają się punktami rozmów, a dla ich stosunkowo dostępnych cen. Nasi klienci tworzą ich kolekcje. Większość naszych klientów odzieży pochodzi z Wielkiej Brytanii, podczas gdy te dla naszych torebek, które są 80 procent naszego biznesu, są więcej z Bliskiego Wschodu, Azji Zjednoczonych i Południowego Azji.” Torby (od 695 £) są wytwarzane w Europie z małymi partiami odzieży, szalikami i czapkami produkowanymi w Londynie i Nottingham. „Blisko bazy dostaw produkcyjnych pozwala nam szybko reagować na zmiany i daje nam możliwość zaoferowania stworzonej na zamówienie, aby nasi klienci mogli dostosować i mieć coś wyjątkowego”, mówi Beaumont, który jest samowystarczalny. „Nasz model biznesowy jest wygodny, wydajny i zrównoważony. Robienie w Wielkiej Brytanii może być droższe, ale jest kompensowane przez bliskość.” Posiadanie kanału online zaoszczędzonego LB podczas blokowania, ale postpandemiczny cios utraty zakupów bez podatku jest nadal zmaga się. „Rozszerzenie naszej bazy detalicznej było jednym ze sposobów przeciwdziałania stratowi, ale regulacja mocno nas uderzyła, tak jak wielu innych. Przywrócenie jej tak samo miałoby znaczenie”, dodaje Beaumont, która teraz postawiła opracowanie globalnego biznesu hurtowego z Kanadą i Północną Europą w kolejce. www.lalageBeaumont.com

Source link