Meghan Markle był skrytykowany przez królewskiego komentatora nad jej „zaskakującym” ruchem promowania własnej globalnej marki, robiąc „hałas, ale bez szumu”. Księżna Sussex wprowadziła w tym roku serię nowych projektów, w tym nowy program, nową markę Lifestyle i nową serię podcastów.
Poza tym w tym roku wielki powrót Meghan do mediów społecznościowych po wylądowaniu własnego urzędnika Instagram Strona w styczniu, a także strona jej marki, jak zawsze, później. Księżna często publikuje w swoich mediach społecznościowych, aby promować swoje różne przedsięwzięcia, jednocześnie dzieląc się swoim życiem prywatnym w Montecito, gdzie mieszka z mężem Książę Harry i ich dwoje dzieci, księcia Archie i księżniczka Lilibet. Najnowszy występ Meghan nastąpił w tym tygodniu Kiedy pojawiła się w nowym wywiadzie dla podcastu z kumplem i przedsiębiorcą Jamie Kern Lima.
Księżna dokonała różnych rewelacji o swoim życiu prywatnym w wywiadzie. Został jednak przyćmiony obrazem udostępnionym prezentem, który wysłała do swojego kumpla rok temu. Prezentowi towarzyszyła karta zawierająca jej tytuł HRH, pięć lat po jej i Książę Harry zgodził się nie używać ich publicznie od czasu opuszczenia rodziny królewskiej.
Teraz Czasy„Felietonistka Hilary Rose miała werdykt o wysiłkach Meghan, aby założyć się w świecie biznesu i wpływowym. Pisząc o ujściu, pani Rose użyła sarkastyczny ton, aby porozmawiać o najnowszych aktualizacjach księżnej.
Powiedziała: „Wielka wiadomość z Planet Meg: Wciąż tam jest. W ciągu ostatnich kilku dni widzieliśmy HRH, jak wiemy, że lubi ją nazywać, na YouTube o swoich dzieciach i mówi nam, że nie ma makijażu. Fascynujące rzeczy.
„Została podjęta do publikowania kuszących zdjęć, nakręconych od tyłu, dzieci, których prywatność tak zaciekła, że ledwo mogła przyznać, że się urodziła.
„A na podcastie z przyjacielem udawała zaskoczeniem listu napisanym przez jej męża, o jej dzieciach, w którym uzupełniają jej naleśniki”.
Następnie skrytykowała księżną za różne wysiłki na rzecz promowania swoich przedsięwzięć biznesowych, w tym rozmawianie o kwiatach jej marki na nią Netflix Pokaż, z miłością, Meghan, a także mówi o swoim życiu podczas jej serii podcastów, Confessions of A Fena Założycielki.
Ale komentator powiedział, że pomimo miesięcy „ciągłego podłączania” nadal nie jest jasne, czym jest marka księżnej „właściwie”.
Napisała: „To zaskakujące, styl bez substancji, hałas, ale bez szumu. Jednak wróżb nie mogła być lepsza.
„Meghan miała świat u jej stóp, wisząc na niej każde słowo, ale, niestety, nie miała nic interesującego do powiedzenia.
„Trudno jest zarabiać na życie z innymi ludźmi, podobnie jak w swoim podcastie, jeśli nie jesteś bardzo zainteresowany innymi ludźmi”.
Przychodzi, gdy przyjaciel księżnej, Jamie Kern Lima, chwalił ją za zawsze „pojawiającą się”.
Ogłaszając swój wywiad z Meghan, przedsiębiorca powiedział: „Nigdy nie płakałem tak bardzo w wywiadzie, w najlepszy możliwy sposób.
„Nie jestem pewien, czy kiedykolwiek byłem bardziej podekscytowany, aby zobaczyć prawdziwą i piękną stronę naszego niesamowitego gościa!”