Jedna z najbardziej zatłoczonych części Wielkiej Brytanii kolej żelazna sieć jest aktualizowana. Urzędnicy twierdzą, że obszar ten jest również jednym z najbardziej skomplikowanych.

Network Rail twierdzi kolej przez centrum Birmingham jest niewystarczające, aby sprostać przyszłym wymaganiom pasażerów.

Jednak proponowany węzeł kolejowy Midlands ma na celu zwiększenie przepustowości stacji Birmingham Moor Street, która będzie sąsiadować z nowym HS2 stacja przy Curzon Street.

Plan zmniejszyłby również zatory na kluczowych korytarzach kolejowych prowadzących z centrum Birmingham.

Kolej sieciowa w aktualizacji na swojej stronie internetowej stwierdził: „Stwierdziliśmy, że najbardziej opłacalną opcją zwiększenia przepustowości kolei w centrum Birmingham jest budowa nowej linii kolejowej łączącej linię Camp Hill z główną linią Chiltern, co umożliwi korzystanie z Birmingham większej liczbie pociągów Stacja przy ulicy Moor.

„Nowa linia kolejowa ma kluczowe znaczenie dla szerszego programu Midlands Rail Hub, usuwając istniejące ograniczenia przepustowości w centrum Birmingham. Projekt zapewniłby również przyszłe możliwości usprawnienia podróży w dalsze miejsca”.

Urzędnicy dążą do „maksymalizacji stosunku jakości do ceny” i zapewnienia, że ​​podróże będą przystępne cenowo dla użytkowników kolei i podatników.

Na początku tego roku zespołom Network Rail udało się zelektryfikować linię między Kettering i Wigston.

Pozwala to na „bardziej ekologiczne i cichsze podróże” wzdłuż głównej linii Midland.

To część wielomilionowej kwoty Modernizacja głównej linii Midland.

Węzeł kolejowy Midlands składa się z West Chord, ulepszeń między Bordesley i Moor Street, umożliwiających dostęp do Birmingham Moor Street z południowego zachodu i Walii oraz usprawniających usługi w korytarzach Hereford i Worcester oraz East Chord.

Umożliwi to dostęp do Birmingham Moor Street z East Midlands.

Inne plany modernizacji inżynieryjnych wymienione przez Midlands Connect włączać:

  • Platforma Snow Hill 4
  • Peron przy Moor Street 5
  • Ulepszenia wokół Kings Norton-Barnt Green
  • Węzeł Stoke Works
  • Obiekt zwrotny w Malvern Wells
  • Częściowe podwójne śledzenie Ledbury – Shelwick
  • Perony A i B Moor Street (strona wschodnia)
  • Poszerzenie wiaduktu w Bordesley
  • Przebudowa Water Orton
  • Nuneaton do Wigston, sygnalizując postęp
  • Pętle towarowe pomiędzy Nuneaton i Leicester

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj