Zamknięcie produkcyjne w cyberataku Jaguar Land Rover (JLR) rozpoczął szósty tydzień, tydzień po tym, jak podniósł nadzieje na fazowe ponowne uruchomienie „w najbliższych dniach”.

Firma powtórzyła oświadczenie opublikowane w zeszły poniedziałek, gdy zbliżyła się do Sky News o aktualizację swoich działań odzyskiwania.

Odmówił także komentarza na temat raportu The Times, że rozważał program pożyczki o wartości do 500 milionów funtów, aby chronić swój łańcuch dostaw przed zamieszkami finansowymi spowodowanymi przez włamanie.

Najnowsze pieniądze: Pilot ujawnia zakresy wynagrodzeń

Operacje produkcyjne JLR trwały od czasu ataku pod koniec sierpnia, ale Sky News rozumie, że trwają testy w celu osiągnięcia postępów w kontrolowanym wznowieniu.

Elektrownia silnika Wolverhampton może być pierwszą, która jąknęła się do życia.

A Gwarancja pożyczki o wartości 1,5 mld GBP Uważa się, że oferowany przez rząd przez rząd nie został podjęty, biorąc pod uwagę, że producent samochodów spełnił swoje zobowiązania wobec dostawców, z którymi ma do czynienia.

Jednak osoby bardziej w dół łańcucha, narzekać, że cierpią finansowo i od niepewności, gdy dostawy mogą wznowić.

Użyj przeglądarki Chrome, aby uzyskać bardziej dostępny odtwarzacz wideo

Zamknięcie produkcji JLR rozszerzyło się ponownie

Łańcuch dostaw zatrudnia do 200 000 osób bezpośrednio i pośrednio.

Organy branżowe twierdzą, że utrata miejsc pracy rośnie, a ryzyko składania mniejszych firm wzrosło, ponieważ napływ gotówki pozostaje zawieszony i rosną całkowite wypływy.

Głównym problemem takich firm jest to, że osoby, które zaopatrują JLR pośrednio, mogą uzyskać dostęp do pewnej ulgi – z JLR lub w formie ulepszonego programu rządowego, który może być bezpośrednio wykorzystany przez pracodawców.

Użyj przeglądarki Chrome, aby uzyskać bardziej dostępny odtwarzacz wideo

Inside Factory dotknięta zamknięciem JLR

Może się zdarzyć, że bez pomocy finansowej przyszłe odzyskiwanie produkcji JLR ryzykuje szkody od dostawców wychodzących z działalności.

Rząd miał nadzieję, że JLR zaciągnie pożyczkę z bankami komercyjnymi w ramach propozycji wsparcia państwowego, mówiąc, że oferta gwarancji pożyczki również poparła łańcuch dostaw.

Od czasu tej oferty powszechnie zgłasza się, że firma uzgodniła oddzielną placówkę finansowania o wartości 2 miliardów funtów na utrzymanie buforów finansowych.

Sama utrata produkcji kosztuje 5 mln funtów dziennie.

Firma powiedziała w swoim oświadczeniu, która odzwierciedlała aktualizację w zeszły poniedziałek: „W miarę kontynuowania kontrolowanego, stopniowego ponownego uruchomienia naszych operacji podejmujemy dalsze kroki w kierunku naszego powrotu do zdrowia i powrotu do produkcji naszych pojazdów światowej klasy.

„Poinformowaliśmy kolegów, detalistów i dostawców, że niektóre sekcje naszych operacji produkcyjnych wznowią w najbliższych dniach.

„Nadal pracujemy przez całą dobę wraz ze specjalistami ds. Bezpieczeństwa cybernetycznego, NCSC rządu Wielkiej Brytanii (National Cyber ​​Security Center) i organami ścigania, aby zapewnić, że nasz ponowne uruchomienie zostanie wykonane w bezpieczny i bezpieczny sposób.

„Chcielibyśmy podziękować wszystkim związanym z JLR za ich ciągłą cierpliwość, zrozumienie i wsparcie. Wiemy, że jest o wiele więcej do zrobienia, ale fundamentalna praca nad naszym odzyskaniem jest mocno trwająca i będziemy nadal dostarczać aktualizacje w miarę postępu”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj