w tej historii

W miarę wzrostu liczby klientów korzystających z usług kablowych jedna z firm kablowych nawiązuje współpracę z platformą do przesyłania strumieniowego, aby zatrzymać klientów.

Komunikacja czarterowa (CHTR) ogłosiła w środę, że nowa wieloletnia umowa dystrybucyjna z NBCUniversal (spółką-matką NBC, Telemundo, Bravo, SYFY i USA Network) zapewni abonentom bezpłatny dostęp do Peacock (CMCSA), platforma streamingowa NBCUniversal.

„Wraz z odnowieniem naszej wieloletniej współpracy z NBCUniversal integrujemy teraz aplikacje do przesyłania strumieniowego DTC (bezpośrednio do konsumenta) z naszą usługą Spectrum TV, aby zapewnić większą elastyczność i większą wartość dla naszych klientów. Zawarliśmy umowy ze wszystkimi głównymi programistów bez dodatkowych kosztów” – powiedział Tom Montemagno, wiceprezes wykonawczy ds. przejęć programów w Charter Communications. komunikat prasowy.

Operatorzy telewizji kablowej oferują już dostęp do Disneya (DIS)+, ESPN+, Najważniejszy (Do)+, AMC (AMCX)+, ZAKŁAD+, ViX, Max (WBD), oferuje Discovery+ klientom wideo Spectrum TV Select.

Zawarcie umowy następuje w momencie, gdy dostawcy telewizji kablowej i właściciele kanałów kablowych zmagają się z gwałtownym wzrostem popularności transmisji strumieniowej.

W tym tygodniu gigant telekomunikacyjny AT&T (T) powiedziałem tak Sprzedaj pozostałe udziały DirecTV Dzieje się tak dlatego, że firma chce ponownie skupić się na oferowaniu bezprzewodowej łączności 5G i światłowodowej.

DirecTV ogłosiło, że: Przejęcie działu telewizji satelitarnej EchoStarw tym Dish TV (SATY).

„DirecTV działa w wysoce konkurencyjnej branży dystrybucji wideo” – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny DirecTV, Bill Morrow. „Spodziewamy się, że dzięki większej skali integracja DirecTV i Dish umożliwi nam szerszą współpracę z programistami w celu realizacji naszej wizji przyszłości telewizji: agregowania, selekcjonowania i dostarczania treści dostosowanych do zainteresowań klientów. Jesteśmy w stanie zrealizować działalność operacyjną wydajności, tworząc jednocześnie wartość dla naszych klientów poprzez dodatkowe inwestycje.”

Według firmy od 2016 roku DirecTV i Dish straciły łącznie 63% klientów telewizji satelitarnej.

Disneya, lisa rozrywkaI odkrycie Warner Broswe wszystkich tego lata doszło do redukcji personelu ze względu na dążenie branży medialnej do redukcji zatrudnienia. Według doniesień dyrektor generalny Warner Bros. Discovery, David Zaslav, rozważa taką możliwość. Oddzielenie aktywów firmy zajmujących się streamingiem i studiami od działalności w zakresie sieci kablowych..

Nawet jeśli obsługujesz jeden z Niewiele platform streamingowych przynosi zyskiWarner Bros. Discovery boryka się z trudnościami ze względu na słabe wyniki w zakresie aktywów telewizji linearnej. Od czasu fuzji, która powstała w 2022 roku, cena akcji spółki spadła o 70%.

Niedawno Disney i Warner Bros. Discovery również to zrobiły pakiet Łączy wszystkie Twoje platformy do przesyłania strumieniowego, w tym Disney+, Hulu i Max, w jeden miesięczny plan subskrypcji zaczynający się od 16,99 USD miesięcznie.

Disney udoskonala także swoją platformę streamingową Połączenie zwykłej telewizji i Netflixa Aby zwiększyć oglądalność.

— Rocio Fabbro przyczynił się do powstania tego artykułu.

Source link