Z tą historią

Oczekuje się, że Super Bowl będzie za kilka dni, a ponad 100 milionów Amerykanów spodziewało się, że pasuje do Foxa (Strach-2,21%) Obejrzyj występ Kendricka Lamara, gdy patrzy, jak szef Kansas City zmierzy się z Philadelphia Eagles.

Wydarzenia takie jak Super Bowl przyciągają dużych odbiorców, są niezwykle atrakcyjne dla reklamodawców i są coraz ważniejsze strategie dla firm medialnych, w tym streamerów, takich jak Netflix.NFLX-0,01%) – Kiedy poruszają się w zacięcie konkurencyjnym i rozdrobnionym krajobrazie.

„Powodem, dla którego Super Bowl jest tak ważny, jest to, że wiele osób, które jeszcze nie oglądały telewizji ani nie oglądało telewizji podczas gry, nie jest jeszcze widzianych, powiedział Andrei Saimonov, ekspert marketingowy i profesor w Columbia Business School. Przynosi wiele Unikalnych odbiorców, i są to ludzie, których firmy naprawdę mają trudności z dotarciem ”.

Dodał, że niektórzy z tych nowych odbiorców mogą ostatecznie konwertować na subskrybentów lub stałych odbiorców w sieci.

Zeszłoroczna gra była najczęściej oglądaną transmisją telewizyjną w historii USA. 123,7 miliona widzówlub więcej niż jedna trzecia populacji USA. Z wieloma oczami koszt 30-sekundowych lokalizacji podczas tegorocznej gry gwałtownie wzrosła i nic dziwnego, że co najmniej 10 reklam zdobyło rekordy. 8 milionów dolarów Różnorodność zgłoszona.

Nowi subskrybenci i rekordowe przychody z reklam napędzają sieci telewizyjne i streamery do wydawania milionów dolarów na zabezpieczenie praw do nadawania na największe na świecie wydarzenia.

Super Bowl jest chroniony przez cztery główne sieci nadawcze W ramach transakcji o wartości 110 miliardów dolarówŁącznie, do 2033 r., Firmy medialne nadal licytują miliony ludzi na inne programy na żywo.

Na przykład w 2022 r. NBC (CMCSA+1,28%) Zabezpieczone prawa do nadawania w USA Olimpiada do 2032 r. Wyniosła 7,65 miliarda dolarów..

I to nie tylko sport. Oczekuje się, że NBC zapłaci trzykrotnie wcześniejszą stawkę – 60 milionów dolarów – W przypadku praw do nadawania parady Macy w Święto Dziękczynienia na następną dekadę. NBC emituje paradę od 1953 roku.

Disney (dis+1,19%) podobno zgodził się zapłacić dalej. 500 milionów dolarów Będzie emitowany przez ponad 10 lat, począwszy od 2027 r., Aby wyemitować nagrody Grammy. Program Music Awards jest emitowany na CBS (W+0,18%) Od 1973 r. Najnowsze nagrody Grammy wygrały 15 milionów widzów.

Obecnie streamery biorą udział w konkursie, ponieważ nadal poszerzają bazę subskrybentów i nadal rozszerzają swoje przedsięwzięcia reklamowe i sponsorujące.

Netflix odniósł w tym roku ogromny sukces na arenie, z dużymi wydarzeniami, takimi jak „Jake Paul vs. Mike Tyson”, stając się „najbardziej strumieniowym wydarzeniem sportowym Netflix”. W Boże Narodzenie firma była gospodarzem najczęściej strumieniowych gier NFL w historii, z Beyoncé „Beyoncé Bowl”, pomagając w jazdzie 50 milionów widzów. Podobno zgłoszono pionierów w strumieniowym 150 milionów dolarów Na dwa gry Bożego Narodzenia. Jego rywal Amazon (Amzn+0,84%) Obowiązują opłaty 1 miliard dolarów Czwartkowe wieczory NFL do 2033 roku.

Netflix twierdzi, że same te wydarzenia nie powodują wzrostu subskrypcji. Netflix C0-C0-CEO Gregory Peters powiedział inwestorom, że wydarzenie na żywo w styczniu w ostatnim kwartale „reprezentuje mniejszość” nowych subskrybentów w tym kwartale. Zamiast tego większość nowych subskrypcji była napędzana przez „szeroką listę i nasze portfolio na całym świecie”. Kierownictwo firmy powtórzyło również, że w tym momencie sporty pełnego sezonu nie są ich godne.

Ekspert strumieniowego i analityk Dunley Burn powiedział Quartz, że strategia Netflix na żywo skupi się na bardziej ukierunkowanych wydarzeniach.

„Uważają, że subskrybenci mają dużą wartość dla wysoce wybranego jednorazowego wydarzenia na żywo związanego z rozrywką”-powiedział Rayburn.

Zwrócił uwagę na ostatnią ofertę firmy WWE’s Monday Night Life W tym roku i FIFA Women’s World Cup 2027 i 2031.

Rayburn powiedział, że podczas gdy wydarzenia na żywo stają się bardziej powszechne na platformach streamingowych: „Nie spodziewaj się, że ktokolwiek nagle spróbuje zostać usługą transmisji na żywo”.

Source link