Moda na media społecznościowe w Hiszpanii, gdzie ludzie są zachęcani do szukania potencjalnych partnerów w supermarketach za pomocą ananasów, doprowadziła do kilku chaotycznych scen.
W mieście Bilbao, na północy Hiszpanii, pracownicy wezwali policję po tym, jak tłum pełnych nadziei singli wypełnił sklep Mercadona i go „zmasakrował”.
Tłum szybko się rozproszył, gdy przybyli funkcjonariusze. W związku z tym incydentem nikogo nie aresztowano.
Single są przyciągani do oddziałów tej sieci supermarketów, gdzie rzekomo mogą znaleźć miłość, jeśli przyjdą tam między 19:00 a 20:00 i włożą ananasa do góry nogami do swojego wózka.
Następnie zachęca się ludzi do podejścia do alejki z winami, aby znaleźć inne wina z tym samym owocem w tym samym miejscu.
Jeśli ktoś im się spodoba, uderzają swoim wózkiem o wózek, dając tym samym znać, że są zainteresowani rozmową z tą osobą.
Jak podaje hiszpańska, anglojęzyczna strona informacyjna Olive Press, jeśli uczucie jest odwzajemnione, mogą się odwzajemnić lub po prostu zacząć rozmawiać.
Niektórzy, którzy zostali wciągnięci w TikTok Użytkownicy portalu zamieścili nawet filmy prezentujące ich doświadczenia.
Według publikacji, inne przedmioty w czyimś wózku mogą dać wskazówki co do intencji danej osoby.
Na przykład, jeżeli ktoś zauważy czekoladki lub słodycze, oznacza to, że ta osoba szuka długoterminowej relacji lub czegoś poważniejszego.
Jednak, jak podaje publikacja, spożywanie roślin strączkowych lub sałaty oznacza, że szukają czegoś bardziej nieformalnego.
Na swoim oficjalnym koncie TikTok sieć supermarketów odniosła się do tej mody, publikując ananasa z podpisem: „Ananas na półce Mercadony czeka, aż umówisz się z nim na randkę”.
Moda na ananasy stała się tak popularna, że w niektórych sklepach zaczęło ich brakować.
Przeczytaj więcej w Sky News:
„Efekt Love Island” zwiększa popyt na operacje plastyczne
Trendy wirusowych randek w 2023 r.
Tymczasem doniesienia mówią, że Lidl dołączył do gry w randki, uruchamiając własną kampanię mającą na celu zachęcenie klientów, aby zrobili to samo w swoich sklepach – tyle że z arbuzem zamiast ananasa.
Według surinenglish.com firma Lidl wysłała wiadomość do wszystkich swoich klientów w Hiszpania zatytułowany: „La hora del amor” (godzina miłości).
W dalszej części tekstu napisano: „W tej masowej wysyłce firma zachęca swoich klientów poszukujących miłości, aby przyszli między godziną 18:00 a 19:00 z arbuzem w koszyku”, dając w ten sposób znak, że szukają partnera.