Meghan Markle fani byli zachwyceni w tym tygodniu, gdy dystrybutor jej podcastów drażnił się z nowymi treściami.

Księżna Sussex podpisała w lutym nowy kontrakt z Lemonoda Media, aby uruchomić nową serię podcastów po rozstaniu się ze Spotify.

Zrozumiano, że Meghan sama będzie gospodarzem nowego programu podcastów oraz że Lemonada Media będzie również dystrybuować jej poprzednią serię Archetypes na wszystkich swoich platformach podcastów.

Do tej pory nie było żadnych aktualizacji na temat umowy księżnej z firmą, a pojawiły się doniesienia, że ​​w zeszłym roku jej występ musiałby zostać „odłożony na lodzie”, aby nie kolidował z nią Netflixa pokaz i premiera jej lifestylowej marki, Sad na Riwierze Amerykańskiej.

Ale w poniedziałek Lemonada Media wprawiła fanów rodziny królewskiej w szał po tym, jak opublikował nowy post Instagrama z bardzo wymowną, składającą się z czterech słów wiadomością na temat przyszłości podcastu księżnej.

Pokazując kolaż zdjęć podcastów, w tym Archetypy Meghan, które mogą wkrótce zasugerować kolejne treści od niej, firma umieściła na nim komunikat: „Nowy rok, nowe odcinki”.

Pod postem pojawił się także podpis: „Wróciliśmy! Wraz z nowymi odcinkami Fail Better, Boneheads, Pop Culture Debate Club I WIĘCEJ, które pojawią się w tym tygodniu, jakiego podcastu chcesz posłuchać w tym tygodniu?”

Archetypy występowały wcześniej tylko w jednej serii Książę Harry i lukratywny kontrakt Meghan Spotify zakończył się w 2023 roku.

Po zerwaniu umowy z Sussex Spotify i Archewell Audio wydały wspólne oświadczenie, w którym stwierdziły, że „wspólnie zgodziły się rozstać i są dumne z serialu, który wspólnie stworzyliśmy”.

W zeszłym roku, po ogłoszeniu nowej umowy z Lemonada Media, Meghan powiedziała: „Jestem dumna, że ​​mogę teraz podzielić się informacją, że dołączam do wspaniałego zespołu Lemonada, aby kontynuować moją miłość do podcastów.

„Możliwość wspierania firmy założonej przez kobiety za pomocą szeregu skłaniających do myślenia i bardzo rozrywkowych podcastów to fantastyczny sposób na rozpoczęcie roku 2024.

„Nasz plan ponownego wydania „Archetypes”, tak aby więcej osób mogło mieć do niego dostęp, a także uruchomienie nowego, dynamicznego podcastu, są już w przygotowaniu.

„Bardzo się cieszę, że wkrótce będę mógł się tym podzielić i jestem szczęśliwy, że dołączam do rodziny Lemonada”.

Source link