To też było – poinformował we wtorek „Daily Mail”. że przed oficjalnym wprowadzeniem produktów marki, które ma nastąpić w nadchodzących miesiącach, Meghan prowadzi negocjacje Netflixa o nawiązaniu przez amerykańskiego giganta streamingowego partnerstwa handlowego z American Riviera Orchard.

Według outle źródło podało: „To coś nowego dla Netflixa. Wspólnie z Meghan prowadziłaby działalność związaną ze stylem życia, opracowując produkty będące efektem ubocznym jej programu.

„Jeśli zostanie uzgodnione partnerstwo, jest to prawdopodobne Netflixa zainstalowałby własnego dyrektora generalnego do prowadzenia operacji.”

Choć w ciągu ostatnich kilku miesięcy Meghan nie widywano publicznie tak często jak zwykle, źródło bliskie księżnej Sussex podało, że za kulisami ciężko pracuje nad swoją lifestylową marką. gotowy na wielki powrót w przyszłym roku.

Powiedzieli Page Six: „Jeśli chodzi o ciszę, Meghan pozostaje w tle, pracując nad swoimi wysiłkami w zakresie przedsiębiorczości. Zarówno Netflixa projekt i jej marka pojawią się w tym samym czasie w Nowym Roku.

„To będzie dobry rok, szczególnie dla Meghan, większość roku spędziła na pracy za kulisami, aby rozpocząć projekt w pierwszych miesiącach 2025 roku”.

Według różnych raportów, marka ma sprzedawać szeroką gamę domowych towarów, w tym Jamesa, pasty do smarowania i artykułów kuchennych.

Zbliżył się Express.co.uk Meghan Markleprzedstawiciela firmy o komentarz.

Source link