Edward Coram-James, CEO Wchodzićpowiedział The Express: „Szczerze mówiąc, nie (nie byłem zaskoczony flopem).

„Początkowy wzrost, który osiągnął 10 najlepszych przez jeden dzień lub dwa, był głównie napędzany ciekawością Meghan Markle.

„Jednak szybki spadek na 383 miejsce na całym świecie pokazuje, że ludzie nie trzymają się, ponieważ treść nie utrzymywała ich zainteresowania”.

Pan Coram-James wyjaśnił, że serial Meghan nie miał „wystarczającej głębi historii”, aby widzowi zainteresowane i chętne do oglądania.

Spekulował również, że jego drugi sezon, z powodu jesieni, może stawić czoła podobnym wyzwaniom.

Ekspert powiedział: „Obserwowali, ponieważ to była ona, ale nie zostali, ponieważ serial nie miał wystarczającej głębi historii ani wyjątkowego kąta, aby chcieli oglądać.

„Jeśli chodzi o miłość, sezon 2 Meghan, nie spodziewam się wielkiego skoku w swoich rankingach. Jeśli nie nastąpi poważna zmiana treści, sezon 2 może napotkać podobne wyzwania”.

Specjalista PR wezwał księżną do skupienia się na swojej marce, jak zawsze, która „idealnie dla jej mocnych stron”.

Powiedział: „Idąc naprzód, Meghan powinna podwoić się jak zawsze. Linia produktów idealnie odtwarza jej mocne strony i bezpośrednio łączy się z konsumentami, którzy podziwiają jej styl i wartości”.

Source link