Pomimo przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z kilkoma kandydatami na to stanowisko i braku odpowiedniego kandydata, Meghan Markle zdecydował się mianowała siebie dyrektorem naczelnym swojej nowej marki lifestylowej.

Meghan ogłosiła utworzenie nowej firmy zajmującej się gotowaniem i stylem życia, Sad na Riwierze Amerykańskiejz wielkim entuzjazmem już w marcu i wkrótce potem rozpoczęła poszukiwania dyrektora generalnego.

Jak podano w .,po bezowocnych poszukiwaniach Codzienna pocztaznawcy twierdzą, że znalazła idealnego kandydata – siebie.

Znawca powiedział New York Post: „Ona jest dyrektorem generalnym American Riviera Orchard”.

Redaktor dziennika Daily Mail, Richard Eden, również donosi, że księżna Sussex prowadzi negocjacje z gigantem transmisji strumieniowej Netflixa o nawiązaniu partnerstwa handlowego z firmą American Riviera Orchard.

Mówi się, że Meghan obecnie koncentruje produkty swojej marki na domu, ogrodzie i stylu życia Sad na Riwierze Amerykańskiej ma ponad 600 tys. obserwujących Instagram – istniejące posty jednak tworzą jedynie kształt jej logo.

Księżna, 43, ujawniła swoje przedsięwzięcie w marcu, publikując wideo na nią Instagrama stronę, na której można ją zobaczyć, jak pracuje w rustykalnej kuchni, układa białe i różowe kwiaty i ubija smakołyki w misce.

Odnosząc się do potencjalnego zainteresowania marką ze strony giganta streamingowego, źródło ujawniło Daily Mail: „To coś nowego dla Netflixa. Wspólnie z Meghan prowadziłaby działalność związaną ze stylem życia, opracowując produkty będące efektem ubocznym jej programu. Jeśli zostanie uzgodnione partnerstwo, jest to prawdopodobne Netflixa zainstalowałby własnego dyrektora generalnego do prowadzenia operacji.”

Meghan ma jednak coś osobnego Netflixa przedstawienie ukaże się w przyszłym roku myśl Do skoncentruj się na „gotowaniu, ogrodnictwie i rozrywce” w ramach istniejącego wielomilionowego majątku Meghan i Harry’ego Netflixa umowa.

Z dokumentów dotyczących znaków towarowych wynika, że ​​Meghan planowała sprzedaż pod swoją nową marką szeregu produktów, w tym artykułów gospodarstwa domowego, przyborów kuchennych, kosmetyków do makijażu, a nawet karmy dla zwierząt.

Książę Harryżona wciąż nie ogłosiła daty premiery, aby móc sprzedawać publicznie którykolwiek ze swoich towarów, ale obecnie jest uwikłana w spór dotyczący znaku towarowego.

W sierpniu Urząd Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych (USPTO) odrzucił podjętą przez Meghan próbę zarejestrowania jej towarów jako znaku towarowego.

Według doniesień dostała trzy miesiące na rozwiązanie kilku kwestii, m.in. w tym zakaz znakowania lokalizacji geograficznych znakami towarowymi.

Z raportów wynika, że ​​powiedziano jej, że nie może mieć wyłącznych praw do „Riwiery Amerykańskiej”, ponieważ jest to powszechnie używana nazwa miejscowości do opisania wybrzeża Kalifornii, gdzie mieszkają książę i księżna Sussex.

Source link