Kiedy rodzina stara się pracować jako Jednostka spójna Podczas świątecznych pośpiechów i tłumów powstrzymując cię Wszystko od dotarcia do bramy na czas, podziwianie otoczenia może być trudne Pośpiesz się dla samolotu. Ale lotniska coraz częściej próbują zrobić ich siedliska Bardziej malownicze i spokojne dla swoich pasażerów, aby uczynić doświadczenie bardziej przyjemnym i zwiększyć liczby podróżników.

Kilka węzłów turystycznych zostało pochwalonych za ich wysiłki w zakresie zrównoważonego rozwoju, wyglądu i praktyczności w ostatnich prix Versailles, które opublikowały swoją listę najpiękniejszych lotnisk na świecie. Sekretarz generalny organizacji, Jérôme Gouadain, podkreślił, w jaki sposób nawet funkcjonalne przestrzenie, takie jak terminale odlotowe lub biurki, mogą skorzystać z bardziej przemyślanego projektu.

Powiedział: „Znak pozostawiony przez lotniska wywodzi się głównie z ich stale rosnącej roli w giełdach międzynarodowych. W rezultacie ta infrastruktura musi rozwiązać ogromne trudności w zakresie zarządzania przepływem i samymi samolotami. Ale ta nowa marka obiektów może być postrzegana jako dzieła sztuki, a przynajmniej jako rzeczy piękna. W rzeczywistości powinniśmy starać się to zrobić, biorąc pod uwagę ich nie do wadowości w naszym środowisku i naszą powierzchnię.

Według prestiżowej nagrody priorytetowo priorytetowo „inteligentny zrównoważony rozwój” w projektowaniu lotnisk Wiadomości z euro.

Pierwsze miejsce trafiło do terminalu drugiego międzynarodowego lotniska w Yantai Penglai w Chinach. Obiega 167 000 metrów kwadratowych, architektura nowego budynku oddaje hołd unikalnego krajobrazu przybrzeżnego Yantai i była wystarczająco imponująca, aby skinąć głową od sędziów.

W dobrze przemyślanych planach lotniska zwracały hołd Majestic Kunyu Mountain za pofalowane kształty i zamiatającą linię dachu terminalu. Aedas, we współpracy z CSWADI i Instytutem Projektowania i Badań nad Nową ERA w Szanghaju, pracował razem, aby ożywić centrum, w którym rozwinięty układ E w kształcie elektronicznym.

Ta innowacja została uznana za sposób optymalizacji przepływu pasażerów przy jednoczesnym minimalizowaniu wpływu na środowisko na okoliczne obszary w pobliżu lotniska. Projekt był chwalony za otwarty, lekki i przestronny.

Na drugim miejscu architekci Foster + Partners niedawno zaprojektowali jasną, nową strukturę, aby ujednolicić terminal jeden na lotnisku Marsylia Prowansji we Francji. Francuskie lotnisko może pochwalić się sędziami o powierzchni 22 000 metrów kwadratowych powiedzieli: „Przekazuje spokój i relaks bez rozszerzenia śladu terminala na ziemi”.

Budynek zawiera 70% stali z recyklingu, z wyłożoną okienną halą o wysokości 22 metrów, a dach jest gospodarzem siatki świetlików otoczonej wypolerowanymi aluminium, która promuje naturalną wentylację.

W pierwszej trójce i technicznie położonym w obszarze innego kontynentu znajdował się nowy terminal o powierzchni 13 000 metrów kwadratowych na lotnisku Roland Garros na wyspie Réunion. Pierwsza na świecie tropikalna bioklimatyczna struktura terminalu lotniska w tej wielkości została osiągnięta przez lokalne firmy współpracujące. Spośród zaangażowanych firm 91% z nich pochodziło z wyspy, a ich łączna wiedza opracowała pomysł stworzenia centralnego „kanionu”.

Ta funkcja stanowi funkcję budynku, działając jako komin termiczny i umożliwiając naturalną wentylację.

Réunion Island podlega coraz bardziej intensywnej pogodzie, więc 830 zestawów okiennic podłączonych do czujników na fasadach dostosowuje swoje kąty w czasie rzeczywistym w odpowiedzi na zmieniające się warunki – umożliwiając odpowiednio dostosowanie lotniska.

Sędziowie Prix Versailles stwierdzili, że projekt lotniska „wygłosił sensoryczną podróż dla podróżników poprzez szerokie użycie drewna i rodzimej roślinności, w żywym wyrażeniu krajobrazu i kultury wyspy”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj