Bohaterscy piloci skazanych American Airlines odrzutowiec, który zderzył się z helikopterem armii amerykańskiej Waszyngton DC W tym tygodniu desperacko próbował uratować pasażerów, ale tragicznie było już za późno.
American Airlines lot Z Wichita w Kansas nosił 64 pasażerów, kiedy zderzył się z helikopterem Army Black Hawk wieczorem w środę 29 stycznia, nie pozostawiając ocalałych.
Nawiedzające ostatnie słowa pilotów zostały również schwytane. „To jest coś, na co otrzymamy więcej szczegółów”. Gdy śledczy zagłębiają się głębiej, znaleźli sprzeczne odczyty na wysokościach samolotu i helikoptera w czasie zderzenia.
Wstępne dane z rejestratora danych samolotu pokazują, że piloci podciągali nos na kilka sekund przed uderzeniem, w najgorszych lotnictwo Katastrofa od prawie 25 lat, która twierdziła, że 67 żyć, gdy samolot zbliżył się do Ronalda Reagana Lotnisko.
Rejestrator lotniczy AA5342 wykazał wysokość 325 stóp, daje lub bierze 25 stóp, a dane z wieży kontrolnej umieszczają helikopter Black Hawk na 200 stóp. Rozbieżność pozostaje niewyjaśniona.
Śledczy pracują nad pogodzeniem różnic wysokościowych przy użyciu danych z czarnej skrzynki śmigłowca, która została podmokrowana, a odzyskanie trwa dłużej. Planują również udoskonalić dane wieżowe, które mogą być mniej niezawodne, informuje Wyraź nas.
„Takie jest naszym zadaniem, aby to zrozumieć” – powiedział członek NTSB Todd Inman, uznając, że w zespole śledczym nie było zgody na to, czy opublikować informacje, czy poczekać na więcej danych.
W tragicznym incydencie amerykański lot z Wichita w Kansas, niosący 64 pasażerów zderzył się z helikopterem Army Black Hawk nad rzeką Potomac, nie pozostawiając ocalałych.
Bombardier Jet przygotowywał się do lądowania po drugiej stronie rzeki od stolicy narodu, kiedy uderzył w helikopter wojskowy, który najwyraźniej zbliżył się na jego ścieżkę.
„To złożone dochodzenie. Jest tu wiele elementów. Nasz zespół ciężko pracuje, aby zebrać te dane” – powiedział Brice Banning, dowództwo NTSB.
Do tej pory pozostałości 42 osób zostały odzyskane z rzeki, w tym 38, które zostały pozytywnie zidentyfikowane, według ratowników w Waszyngtonie.
Spodziewają się odzyskania wszystkich szczątków. Jednak skręcona wrak sprawił, że wysiłki odzyskiwania szczególnie trudne dla zespołów nurkowych, które walczyły o dostęp do części kadłuba samolotu.
Sekcje te będą musiały zostać usunięte, aby odzyskać pozostałe ciała, stwierdził, że DC Fire i szef EMS John Donnelly.
David Hoagland, prezes Waszyngtonu, strażacy Local 36 powiedział: „Wszystko zwolniło w ten weekend, ponieważ czekają na znacznie cięższy sprzęt do ratowania, który pojawi się w ciągu najbliższych 24 do 36 godzin .
„Będą przygotowywać się do dość skomplikowanej operacji, w której w poniedziałek będą usuwać części samolotowe z wody”.
Według Sekretarza Transportu Seana Duffy’ego wrak odrzutowy rozpadł się. Kadłub został odkryty do góry nogami w trzech odcinkach w rzece, która w niektórych obszarach ma około ośmiu stóp.
Nurkowie wykorzystują wyspecjalizowane podwodne hydrauliczne narzędzia ratownicze, które mogą wyciąć metal w celu odzyskania jak największej liczby ofiar, dodał Hoagland.