Książę Harry I Meghan Markle mógł uwolnić się od ograniczeń starszego Królewski życie, ale to nie oznacza, że ich podróż obyła się bez przeszkód.
Od czasu opuszczenia rodziny królewskiej książę i księżna Sussex zajmowali się wieloma nowymi przedsięwzięciami, m.in. uruchomieniem podcastu Spotify, produkcją Netflix serial dokumentalny, a ostatnio wyprawa Meghan na rynek luksusowego stylu życia wraz z wprowadzeniem Sad Amerykańskiej Riwiery. Jednakże, jak donoszą źródła, ten ruch zirytował weterana kulinarną Marthę Stewart.
Księżna zaprezentowała w marcu swoją nową markę lifestylową, zyskując znaczną liczbę fanów w Internecie InstagramChociaż marka nie trafiła jeszcze na półki sklepowe, obiecuje szeroką gamę produktów, obejmującą wszystko, od artykułów gospodarstwa domowego i naczyń kuchennych po artykuły dla zwierząt, narzędzia ogrodnicze, napoje, żywność i przyprawy.
Martha, znana osobowość kulinarna i celebrytka, podobno denerwuje się porównaniami do Meghan Markleuznając je za „irytujące i obraźliwe”, co sprawiło, że księżna poczuła się nieco zawstydzona. Pierwsze raporty sugerowały, że Meghan może osiągnąć ponad sześciocyfrową sprzedaż w tygodniach następujących po premierze American Riviera Orchard, a już została porównana do takich osób jak Martha – porównanie, które najwyraźniej nie zostało dobrze przyjęte.
Źródło wyznało In Touch, że szanowana szefowa kuchni wcale nie jest pod wrażeniem porównywania jej do Meghan, mówiąc: „Martha widziała setki typów Meghan przychodzących i odchodzących – i mówi, że wszystkie przychodzą z tym samym samonapompowanym szumem, tylko po to, by dowiedzieć się, że to zupełnie nowa gra, gdy dochodzi do konkretów. Jest zmęczona tym, że ludzie wypytują ją o to, co myśli o przedsięwzięciu Meghan, ponieważ, szczerze mówiąc, jest dla niej irytujące i obraźliwe, że jest porównywana do nowicjuszki!”
Dodatkowo, Lustro donosi informator, że Martha poświęciła dziesięciolecia na rozwijanie swojego imperium i „dziesiątki lat budowania swojej marki”. Powiedzieli: „Jeśli Meghan myśli, że może przyjść i powtórzyć to z niewielkim doświadczeniem tylko dlatego, że jest żoną księcia, lepiej, żeby się jeszcze raz zastanowiła. Martha nie pokłada zbyt dużych nadziei w jej sukcesie, ale jeśli okaże się konkurencją, Martha nie powstrzyma się przed próbą jej pokonania”.
Meghan może napotkać poważne przeszkody w swoim przedsięwzięciu American Riviera Orchard z powodu protokołów królewskich. Przepisy zabraniają członkom rodziny królewskiej angażowania się w działania promocyjne lub powiązania z markami, jednak nowy projekt Meghan bezczelnie eksponuje jej tytuł księżnej Sussex na Instagrampodkreślone przez „Meghan, księżną Sussex”.