Ankieta przeprowadzona wśród 2000 dorosłych osób pracujących w domu ujawniła, że ​​miejsca pracy zdalnej zapełnione są stertami bezużytecznych przedmiotów, w tym akwariami, kosmetykami i przysmakami dla kotów.

Podczas gdy 14 procent pracuje w domowych „pokojach na rupiecie” – otoczonych pudełkami, zakurzonym sprzętem do ćwiczeń i starymi meblami.

Okazało się również, że 13 proc. ankietowanych wykorzystało szklanki zaśmiecające przestrzeń ich pracy, a także karteczki samoprzylepne (32 proc.), przekąski (13 proc.) i wyrzucone produkty firmowe firmy, dla której pracują (5 proc.).

Badanie zlecone przez dostawcę rozwiązań technologicznych Brat Wielka Brytaniaodkryli, że osiem na dziesięć osób ma wydzielone miejsce pracy w dni, w których pracują zdalnie, chociaż 39 procent przyznało, że takie miejsce jest bardziej zagracone niż alternatywa w biurze.

Mimo to 87 procent ankietowanych uważa, że ​​uporządkowane biurko może mieć wpływ na wydajność pracy, a 89 procent twierdzi, że obecna organizacja pracy w ich domu zwiększa ich wydajność.

Greig Millar, dyrektor ds. przychodów w Brother, powiedział: „Pandemia zapoczątkowała strukturę pracy zdalnej, którą firmy na całym świecie miały przyjąć, a obecnie od czterech lat powszechnie stosowany jest model pracy.

„Nie mogliśmy powstrzymać się od zastanowienia się nad rzeczywistym stanem warunków, w jakich ludzie pracują w domu.

„Nasze badania pokazują, że profesjonaliści rezygnują z pracy zdalnej, ponieważ jest to przestrzeń osobista, a nie taka, na podstawie której ocenialiby ich koledzy. Wiemy jednak również, że bałagan w przestrzeni może mieć wpływ na naszą produktywność.

„Choć wielu z nas ma mało czasu, znalezienie sposobów na zachowanie porządku bez konieczności wkładania w to zbyt dużego wysiłku może mieć pozytywny wpływ na nasz dzień pracy”.

Badanie wykazało również, że 54 procent ankietowanych uważa, że ​​przestrzeń, w której pracują w domu, wymaga odświeżenia.

Jedna czwarta (26 proc.) ankietowanych chciałaby mieć wydzielone pomieszczenie do pracy, przy czym obecnie najczęściej wykorzystywanymi miejscami są wolne sypialnie (20 proc.), salony (15 proc.) i jadalnie (9 proc.).

Tylko 34 procent ma stałą siedzibę w biurze lub gabinecie.

Okazało się, że chociaż 42 proc. ankietowanych chciałoby częściej sprzątać, 36 proc. twierdzi, że uniemożliwia im to brak czasu.

Podczas gdy 28 procent czuje się przytłoczonych zadaniem, a 26 procent nie widzi sensu, ponieważ nikt inny nie jest w pobliżu i nie może tego zobaczyć.

W rezultacie, jak wynika z danych OnePoll.com, 21 procent ankietowanych przyznało, że nie przywiązuje większej wagi do porządku w domowym miejscu pracy.

Prawie jedna czwarta (23 procent) zawsze mówi sobie, że zrobi porządki, ale nigdy nie udaje im się tego zrobić tak często, jak by chcieli.

A 22 procent użytkowników dyskretnie pomija pewne kwestie, które inni mogą dostrzec w trakcie rozmowy wideo.

Po zapoznaniu się z wynikami badań firma Brother nawiązała współpracę z Organise-d, aby dać pracownikom szansę na wygranie odświeżenia miejsca pracy poprzez udanie się na stanowisko Instagram stron i oznaczanie znajomego, który potrzebuje uporządkowania biura.

Założycielki Organise-d, Hayley Harrison i Gemma Abraham, powiedziały: „Mając na uwadze, że tak wielu pracowników pracuje teraz z domu przynajmniej kilka dni w tygodniu, byliśmy świadkami negatywnego wpływu, jaki zdezorganizowane miejsce pracy może mieć nie tylko na zdrowie psychiczne pracowników, ale także na ich produktywność.

„Czysta i uporządkowana przestrzeń oznacza mniej rozproszeń, dzięki czemu możesz lepiej skupić się na wykonywanych zadaniach.

„Proste uporządkowanie, skuteczny system składania dokumentów i kontrola nad kablami technicznymi to proste sposoby na to, aby Twoje miejsce pracy było wolne od stresu i tak spokojne, jak to tylko możliwe.

„Nie możemy się doczekać, aby przekształcić pracę zdalną dla jednego szczęśliwego zwycięzcy – śledźcie to miejsce.

Source link