ZingAplikacja Travel Money and International Payments uruchomiona przez HSBC Group, ma zostać zamknięta po zaledwie roku. Firma ogłosiła na swojej stronie internetowej: „Niestety będziemy zamykać aplikację Zing w nadchodzących miesiącach ze względu na zmiany strategicznych priorytetów biznesowych”.

Wprowadzony w styczniu 2024 r. Zing był wyprawą HSBC na konkurencyjną arenę fintech, dążącą do przyjęcia uznanych graczy, takich jak Revolut i Monzo. Aplikacja była również dostępna dla klientów spoza HSBC.

Aplikacja zyskała popularność ze względu na swoje konkurencyjne opłaty i za umożliwienie użytkownikom utrzymywania funduszy w różnych walutach. Pozwoliło to użytkownikom dokonywać płatności podczas podróży i wykonywania transferów międzynarodowych, a użytkownicy uzupełniali swoje portfele za pomocą kart debetowych lub transferów banków.

Podczas gdy obecni użytkownicy Zing mogą nadal korzystać z funkcji aplikacji do 2 kwietnia 2025 r., Rejestracja dla nowych użytkowników została zatrzymana. 2 kwietnia doładowania portfela zostaną wyłączone, a aplikacja stanie się całkowicie niedostępna od 22 maja.

Dla osób z pozostałymi saldami witryna Zing zaleca: „Jeśli masz pieniądze na swoim koncie, zalecamy przeniesienie go na alternatywne konto lub korzystać z pozostałego salda z płatnościami. Portfele z powrotem do GBP. ”

Użytkownicy Zing, którzy nadal mają fundusze w portfelu, mają trzy opcje. Mogą przenieść je na konto bankowe, wypłacić gotówkę lub wykorzystać środki do dokonywania płatności. Zing nie wyjaśnił, co stanie się z wszelkimi pozostałymi środkami pozostawionymi na kontach po zamknięciu aplikacji.

Reuters poinformował, że zamknięcie aplikacji może potencjalnie umieścić 400 miejsc pracy zagrożonych. Według ich źródeł pracownicy, którzy byli narażeni na zwolnienie, zostaliby poinformowani w tym tygodniu.

Klienci zing mogą odwiedzić https://zing.me/ Aby uzyskać więcej informacji na temat zarządzania swoim kontem.

Source link