W tej historii

Big Pharma często koncentruje się na grach NFL i uderza ogromny hit, ale producenci leków zwykle wahają się reklamować podczas dużych gier. Według nowej analizy przeprowadzonej przez firmę Edo w wyniku telewizji konopie to mogą oznaczać, że firmy farmaceutyczne brakuje znacznej okazji do nawiązania kontaktu z widzami.

Novo Nordisk (Organizacja pozarządowa-0,62 %) Według danych EDO w sumie 16 reklam w sezonie NFL w sezonie regularnym między 2024 a 2045 r., Dla najpopularniejszych cukrzycy i utraty narkotyków i Wegovy. Pfizer (Pfe-1,58 %) Przeprowadziłem 10 reklam w Paxlovid leczenia Covid-19, tworząc ponad 147 milionów wrażeń.

Biorąc pod uwagę te liczby, leki na receptę prawdopodobnie wskoczą na reklamę nadawczą najczęściej oglądanych transmisji w Stanach Zjednoczonych. Istnieje jednak kilka powodów, dla których firmy farmaceutyczne niechętnie przeżyły reklamy powietrzne podczas Super Bowl.

Oprócz kosztów liczba 30 sekund w Super Bowl gwałtownie wzrosła. 8 milionów dolarówWidzowie zazwyczaj mają nadzieję, że reklamy transmitowane podczas gry będą zabawne i lżejsze. Może to być trudna równowaga dla reklam leków na receptę, jeśli chcesz wymienić wszystkie potencjalne skutki uboczne.

Edo Head Laura Grover, rozwiązanie klienta, powiedziała, że ​​znacznik dużej ADS może nie być warty pomiaru długoterminowego pomiaru leków, które są leczone z niewielką częstością występowania warunków, tj. Nowych przypadków chorób.

„Super Bowl to świetne narzędzie do dotarcia do wielu osób w tym samym czasie i możesz zapłacić premię” – powiedział Glover. „Tak więc, jeśli skupiasz się na narkotykach o bardzo niskiej częstości występowania, może to nie być najlepsza inwestycja”.

Reklamy Super Bowl mogą również zwiększyć kontrolę dużej firmy farmaceutycznej. 2016, AstraZeneca (Azn-0,58 %) Daichi Sankyo kupił niezwykłą przestrzeń reklamową do sprzedaży leków w leczeniu zaparć wywołanych opioidami. Biały Dom i co najmniej dwóch szef policji odpowiedziało.Firmy twierdzą, że widzowie powinni ostrzec zatrucie opioidami zamiast zaparć. W latach 1999–2019 CDC odnotowało 500 000 zgonów w Stanach Zjednoczonych związanych z przedawkowaniem opioidów.

Dla producentów narkotyków próbujących zarobić w Super Bowl, główne miejsca reklamowe można bardzo opłacić za zaangażowanie widzów w markę. „Super Bowl to inny rodzaj widoku” – powiedział Glover. „Ludzie dostosowują się do reklamy tak samo jak gra”.

Istnieją tylko dwa leki na receptę, które nadają reklamy między Festiwalem Super Bowl w zeszłym roku: z Pfizer StellaReklama była nadawana podczas transmisji przed meczem.

Pfizer wyemitował 60 -sekundowe miejsce, które reklamowało firmę Dziedzictwo naukowe。 Według Edo reklamy przyniosły 1,5 -krotne zaangażowanie w porównaniu z reklamami Central Super Bowl od 2020 do 2024 r. EDO mierzy zaangażowanie poprzez analizę wskaźników, takich jak działania wyszukiwania online i wizyty na stronie internetowej po transmisji reklamy. 。

„Wiemy dokładnie, kiedy reklama została wyemitowana, ponieważ koncentrujemy się na telewizji librynii. —————————— – są emitowane – wyjaśnił Glover. „Podłączamy go do wyszukiwania danych, które są mniej niż sekundy”.

Tegoroczny Super Bowl ogłosił już plany komercyjne podczas gry.

Firma telezdrowia skierowana do pokolenia Millennial to HIMS i HERS (Bohater+8,67 %) Ma transmisję Pierwsza reklama Super Bowl Reklamuje się w leczeniu odchudzania niskiego poziomu, w tym zewnętrzne wydania marki Wegovy.

Novartis (NVS-0,12 %) Trwa także pierwszą reklamę Super Bowl. Aktorki charakteryzują się ich reklamami Hailey Steinfeld Naszym celem jest zwiększenie znaczenia raka piersi i znaczenia badań przesiewowych raka.

„Jeśli masz odpowiedni lek o szerszym zakresie uroku, te wydarzenia na żywo, NFL i Super Bowls mogą być naprawdę potężnym środowiskiem dla marek farmacji” – powiedział Glover.

Source link