W tej historii
Big Pharma często koncentruje się na grach NFL i uderza ogromny hit, ale producenci leków zwykle wahają się reklamować podczas dużych gier. Według nowej analizy przeprowadzonej przez firmę Edo w wyniku telewizji konopie to mogą oznaczać, że firmy farmaceutyczne brakuje znacznej okazji do nawiązania kontaktu z widzami.
Novo Nordisk (Organizacja pozarządowa-0,62 %) Według danych EDO w sumie 16 reklam w sezonie NFL w sezonie regularnym między 2024 a 2045 r., Dla najpopularniejszych cukrzycy i utraty narkotyków i Wegovy. Pfizer (Pfe-1,58 %) Przeprowadziłem 10 reklam w Paxlovid leczenia Covid-19, tworząc ponad 147 milionów wrażeń.
Biorąc pod uwagę te liczby, leki na receptę prawdopodobnie wskoczą na reklamę nadawczą najczęściej oglądanych transmisji w Stanach Zjednoczonych. Istnieje jednak kilka powodów, dla których firmy farmaceutyczne niechętnie przeżyły reklamy powietrzne podczas Super Bowl.
Oprócz kosztów liczba 30 sekund w Super Bowl gwałtownie wzrosła. 8 milionów dolarówWidzowie zazwyczaj mają nadzieję, że reklamy transmitowane podczas gry będą zabawne i lżejsze. Może to być trudna równowaga dla reklam leków na receptę, jeśli chcesz wymienić wszystkie potencjalne skutki uboczne.
Edo Head Laura Grover, rozwiązanie klienta, powiedziała, że znacznik dużej ADS może nie być warty pomiaru długoterminowego pomiaru leków, które są leczone z niewielką częstością występowania warunków, tj. Nowych przypadków chorób.
„Super Bowl to świetne narzędzie do dotarcia do wielu osób w tym samym czasie i możesz zapłacić premię” – powiedział Glover. „Tak więc, jeśli skupiasz się na narkotykach o bardzo niskiej częstości występowania, może to nie być najlepsza inwestycja”.
Reklamy Super Bowl mogą również zwiększyć kontrolę dużej firmy farmaceutycznej. 2016, AstraZeneca (Azn-0,58 %) Daichi Sankyo kupił niezwykłą przestrzeń reklamową do sprzedaży leków w leczeniu zaparć wywołanych opioidami. Biały Dom i co najmniej dwóch szef policji odpowiedziało.Firmy twierdzą, że widzowie powinni ostrzec zatrucie opioidami zamiast zaparć. W latach 1999–2019 CDC odnotowało 500 000 zgonów w Stanach Zjednoczonych związanych z przedawkowaniem opioidów.
Dla producentów narkotyków próbujących zarobić w Super Bowl, główne miejsca reklamowe można bardzo opłacić za zaangażowanie widzów w markę. „Super Bowl to inny rodzaj widoku” – powiedział Glover. „Ludzie dostosowują się do reklamy tak samo jak gra”.
Istnieją tylko dwa leki na receptę, które nadają reklamy między Festiwalem Super Bowl w zeszłym roku: z Pfizer StellaReklama była nadawana podczas transmisji przed meczem.
Pfizer wyemitował 60 -sekundowe miejsce, które reklamowało firmę Dziedzictwo naukowe。 Według Edo reklamy przyniosły 1,5 -krotne zaangażowanie w porównaniu z reklamami Central Super Bowl od 2020 do 2024 r. EDO mierzy zaangażowanie poprzez analizę wskaźników, takich jak działania wyszukiwania online i wizyty na stronie internetowej po transmisji reklamy. 。
„Wiemy dokładnie, kiedy reklama została wyemitowana, ponieważ koncentrujemy się na telewizji librynii. —————————— – są emitowane – wyjaśnił Glover. „Podłączamy go do wyszukiwania danych, które są mniej niż sekundy”.
Tegoroczny Super Bowl ogłosił już plany komercyjne podczas gry.
Firma telezdrowia skierowana do pokolenia Millennial to HIMS i HERS (Bohater+8,67 %) Ma transmisję Pierwsza reklama Super Bowl Reklamuje się w leczeniu odchudzania niskiego poziomu, w tym zewnętrzne wydania marki Wegovy.
Novartis (NVS-0,12 %) Trwa także pierwszą reklamę Super Bowl. Aktorki charakteryzują się ich reklamami Hailey Steinfeld Naszym celem jest zwiększenie znaczenia raka piersi i znaczenia badań przesiewowych raka.
„Jeśli masz odpowiedni lek o szerszym zakresie uroku, te wydarzenia na żywo, NFL i Super Bowls mogą być naprawdę potężnym środowiskiem dla marek farmacji” – powiedział Glover.