Dysza klimatyzacji w kabinie samolotu

Dysza klimatyzacji w kabinie samolotu
fotografia: Nicholas Economou/NurZdjęcie (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

Temperatura w kabinie samolotu, od dawna będąca źródłem skarg pasażerów i w dużej mierze nieuregulowana, jest obecnie przedmiotem federalnego dochodzenia w sprawie bezpieczeństwa prowadzonego przez Federalną Administrację Lotniczą. Najnowsza recertyfikacja.

z FAA ogłosiła, że ​​nawiązała kontakt Narodowe Akademie Nauk, Inżynierii i Medycyny rozpoczną badanie tej kwestii, ale nie opracowano jeszcze pełnego planu określającego zakres badania. W ramach całorocznego badania zbadany zostanie wpływ minimalnych i maksymalnych temperatur w kabinie samolotu na zdrowie i bezpieczeństwo pasażerów i załogi.

Temperatury w kabinach samolotów stały się tego lata gorącym tematem. w rekordowym upalei stan podobny Kalifornia się rozwija Przepisy bezpieczeństwa w miejscu pracy mające na celu ochronę pracowników przebywających w pomieszczeniach zamkniętych przed rosnącymi temperaturami. we wrześniu Śledztwo polityczne Delta Airlines ujawniła również (Dal-0,74%), United Airlines (UAL+0,16%), Southwest Airlines (Miłość-1,06%) maksymalna temperatura w kabinie w tym czasie była taka, że ​​pasażerowie nie mogli wejść na pokład samolotu. Amerykańskie linie lotnicze (AAL-2,71%), JetBlue (JBLU+0,81%) niedawno podniesiono ten próg z 80 stopni do 85 stopni.

Badanie stanowi część szerszego nadzoru FAA nad jakością powietrza w kabinie, który obecnie wymaga od producentów samolotów zapewnienia, że ​​w kabinach nie występują szkodliwe stężenia dymu, oparów ani toksycznych gazów. Linie lotnicze muszą utrzymywać systemy wentylacyjne zapewniające każdemu pasażerowi około 0,5 funta świeżego powietrza na minutę, porównywalnie z innymi przestrzeniami publicznymi.

FAA już śledzi i uczestniczy w badaniach Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego Unii Europejskiej dotyczących jakości powietrza w kabinie oraz wspiera rozwój standardów branżowych dotyczących środowiska w kabinie za pośrednictwem różnych komitetów. FAA mogłaby wykorzystać wyniki badania do oceny aktualnych standardów branżowych dotyczących temperatury w kabinach samolotów i opracowania nowych wytycznych bezpieczeństwa dla linii lotniczych.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj