Rząd Stanów Zjednoczonych włożył 2,1 mld USD na projekty infrastrukturalne w Chicago, Russ voughtpowiedział w piątek, dyrektor ds. Zarządzania i budżetu Zamknięcie rządu federalnegoprzedstawiony jako ruch przeciwko wysiłkom różnorodności.

Vought powiedziała, że ​​pieniądze na duże projekty w systemie masowym metra w Chicago-w tym rozszerzenia trasy Red Line i modernizacji „zostały wstrzymane w celu zapewnienia, że ​​finansowanie nie przepływają poprzez kontrakty oparte na wyścigu”.

W środę, Vought powiedział . Administracja Trumpa zamrożono również 18 mld USD na duże projekty tranzytowe w Nowym Jorku, w tym tunel kolejowy pod rzeką Hudson, który płynie między Nowym Jorkiem z New Jersey, oraz przedłużenie systemu kolei metra Second Avenue Subway, powołując się na to samo uzasadnienie.

Ustępująca administracja byłego prezydenta Joe Biden w ostatnich dniach sfinalizowano nagrodę federalnych funduszy o wartości prawie 2 mld USD, aby pomóc przedłużyć czerwoną linię 5,5 mil, aby połączyć Chicago Far South Side z głównym systemem kolei metra, znanego lokalnie jako „L”, dla podwyższonych, ponieważ wiele linii przejeżdża o nadrzędne i nad ulicami w centrum miasta.

Vaught cytował nową zasadę od Departamentu Transportu USA, która weszła w życie w środę, aby przejrzeć, czy jakikolwiek kontrahenci małego biznesu są zaangażowani w to, co Biały Dom uznałby za niewłaściwe inicjatywy różnorodności. Jest to jeden z serii wysiłków mających na celu wywieranie presji na demokratycznych prawodawców w Kongresie USA w związku z częściowym zamknięciem rządu, który rozpoczął się tuż po północy w środę.

Wszelkie merytoryczne opóźnienia w finansowaniu federalnym nad partyzanckim sprzeczkami politycznymi są prawie pewne, że będą musiały stawić czoła szybkim wyzwaniom prawnym.

W Nowy JorkProjekt tunelu rzeki Hudson o wartości 17,2 mld USD, który otrzymał ponad 11 mld USD w dotacjach federalnych, obejmuje naprawy istniejącego tunelu oraz budowę nowego dla operatora kolei pasażerskiej Amtrak i linii dojeżdżających między New Jersey a Manhattanem.

Wszelkie niepowodzenie obecnego tunelu Hudson, który został mocno uszkodzony do 2012 roku Huragan Sandyzamieszkałby do pracy w obszarze metropolitalnym, który wytwarza 10% produkcji gospodarczej w USA.

Reuters przyczynił się do raportowania

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj