Meghan Markle powiedziała, że jej globalna władza pozwala jej udzielać wsparcia i kierować uwagę na projektantów i inne osoby, które podziwia.
Księżna Sussex powiedziała dziennikowi „The New York Times”, że wie, iż ze względu na „globalne zainteresowanie” skupione na niej, będzie zwracać uwagę na szczegóły tego, co założy.
Dodała, że dzięki temu może wspierać projektantów i zwiększać rozpoznawalność ich prac, ponieważ wszystkie jej zdjęcia czy nagrania wideo będą znane na całym świecie.
Komentarze Meghan na temat jej wpływu pojawiają się w obliczu narastających pytań o przyszłość jej obecnego arsenału projektów realizowanych z mężem Książę Harry i nie wiadomo jeszcze, czy dołączy do księcia, gdy ten w przyszłym miesiącu uda się do Nowego Jorku.
O jej globalnej mocy, Meghan powiedział: „To czasy, kiedy wiem, że świat jest w centrum uwagi i uwaga będzie zwracana na każdy szczegół tego, co mogę lub nie mogę założyć.
„(T)ymczasem wspieram projektantów, z którymi mam naprawdę świetne przyjaźnie, i mniejsze, wschodzące marki, które nie otrzymały uwagi, na jaką zasługują… to jedna z najpotężniejszych rzeczy, jakie mogę zrobić, i jest to po prostu noszenie, na przykład, kolczyka”.
Podczas gdy Meghan „Express” donosi, że wykorzystuje swoją globalną rozpoznawalność, aby rzucić światło na pracę podziwianych przez siebie projektantów i przedsiębiorców nie pojedzie z Harrym do Nowego Jorku przyszły miesiąc.
Według źródła, które rozmawiało z Expressem, MeghanDecyzja Harry’ego o nieuczestniczeniu pozwoli mu zwrócić większą uwagę na inicjatywy i inne patronaty z nim związane.
Jedno ze źródeł podało: „Meghan nie musi uczestniczyć w każdym wydarzeniu ze swoim mężem. Jeśli opuści jakieś wydarzenie, nie oznacza to, że między nimi jest coś nie tak.
„Ona jest szczęśliwa, że on (Harry) podejmuje się tego zadania sam, by rzucić światło na to, co naprawdę jest dla niego ważne”.
Chociaż podróż do Nowego Jorku będzie dla Harry’ego okazją do zwrócenia uwagi na sprawy, które są dla niego ważne, ekspert ds. rodziny królewskiej zasugerował, że on i Meghan musieli w ostatnich latach dokonać jednej kluczowej zmiany i zmierzyć się z jednym poważnym problemem.
Kinsey Schofield powiedział Wiadomości GB że para musiała zmierzyć się ze spadkiem popularności od czasu przeprowadzki do USA. Powiedziała, że ich „największym problemem” było „uświadomienie sobie, że nastąpiła zmiana, jeśli chodzi o popularność”.
Kinsey dodał: „Złupić I Meghan uwierzyli w swoje własne bzdury, kiedy to mówili Netflix serialu, że powodem ich wykluczenia była ich o wiele większa popularność niż brytyjskiej rodziny królewskiej.
Rojaliści są bardzo odizolowani, jeśli chodzi o Złupić I Meghannie kibicując już ich sukcesom, ponieważ czują, że byli wobec nich okrutni i toksyczni Rodzina królewska „w ciągu ostatnich kilku lat.”
Spadek popularności jest następstwem doniesień o problemach, z jakimi zmaga się nowa marka lifestylowa Meghan Sad Amerykańskiej RiwieryŹródło Closer poinformowało, że pracownicy mają problem ze znalezieniem dyrektora generalnego.
Źródło powiedziało: „Liczby nie kłamią, a fakt, że prawie 20 pracowników odeszło z ich powodu, mówi sam za siebie. To bezprecedensowe, nawet dla start-upu”.