Z ciągiem nieudanych Netflixa próby i wysiłki zmiany marki pod pasem Meghan, jeden z królewskich komentatorów zauważył, że ten „niezwykle słodki” program kulinarny musi być hitem, w przeciwnym razie będzie „zawstydzający” dla księżnej.

W rozmowie w TalkTv Lettice Bromovsky, dziennikarka i komentatorka MailOnline, nazwała nowy program „bardzo amerykańskim”, dodając, że Netflixa może zerwać umowę z parą, jeśli nie zakończy się ona sukcesem.

Powiedziała: „To jest niesamowicie słodkie, biorąc pod uwagę cały ten chichot i śmiech. Mówiąc poważniej w przypadku Meghan, musi to na nią zadziałać, ponieważ patrząc wstecz, patrząc wstecz na jej 100 milionów funtów, Netflixa pogódź się z tym, że to w pewnym sensie jej ostatnia próba.

„Wszystkie inne rzeczy naprawdę zawiodły, niezależnie od tego, czy była to koszulka polo Netflixa dokument, który zebrał bardzo, bardzo słabe recenzje, niezależnie od tego, czy to był podcast o jej archetypach, który faktycznie został w tym roku odwołany.

„Było wiele rzeczy, które nie wypaliły, a jeśli Netflixa anuluje z nimi umowę w tym roku, to znaczy, że będzie to dość krępujące.

„To ostatnia szansa”.

Lettice skrytykowała także „głuchy na ton” moment pojawienia się zwiastuna Meghan po Atak terrorystyczny w Nowy Rok w Nowym Orleanie, gdzie co najmniej 14 osób zginęło, a około 35 zostało rannych, gdy podejrzany, zidentyfikowany jako Shamsud-Din Jabbar, rzekomo wjechał pick-upem w tłum noworocznych biesiadników.

„Wiele osób powie, że zwiastun ukazał się w dość głuchym momencie, kiedy Ameryka przechodzi przez pewne problemy z New Orelans i zmianę władzy politycznej, a ona publikuje to, aby pokazać swoje idealne, szczęśliwe życie. „

Source link