Gdyby ktoś Cię zapytał – kto jest najbogatszym influencerem na świecie i na czym zarabia najwięcej Instagrama postów, prawdopodobnie automatycznie założyłbyś, że była to Kylie Jenner lub Kim Kardashian, dzięki ich ogromnym imperiom, prawda?
Oboje zarabiają ogromne sumy w mediach społecznościowych, ale ich posty nie zarabiają tak dużo jak ten Disneya gwiazda.
Według Finanse Yahoosą dwie osoby, które wbijają gwiazdę w słupek – Cristiano Ronaldo i Lionel Messi.
Krystiana Ronaldo zarabia ogromne 3,23 miliona dolarów (2,6 miliona funtów) na osobę Instagrama post, który zamieścił wśród 647 milionów obserwujących.
Podczas gdy jego argentyński rywal Lionel Messi zarabia 2,59 miliona dolarów (2,1 miliona funtów) za każdy post w mediach społecznościowych, który trafia do 504 milionów obserwujących.
Ale najbogatsza influencerka na świecie nie pozostaje daleko w tyle, ponieważ może zgarnąć olbrzymie 2,55 miliona dolarów (2,1 miliona funtów) na osobę. Instagrama post stworzony dla jej 422 milionów obserwujących.
Publikuje na swojej stronie reklamy produktów z własnej linii kosmetyków, ogłoszenie o zaręczynach, a nawet zdjęcia, na których całuje się ze swoim kochankiem.
Osoby w komentarzach mówią na przykład: „Jesteś absolutnie oszałamiający; Z każdym dniem zakochuję się w Tobie coraz bardziej” na ich dedykowanych kontach fanów.
Prawdą jest, że Kylie Jenner nie pozostaje daleko w tyle za tą wpływową influencerką, ponieważ może pochwalić się zarobkami w wysokości 2,38 miliona dolarów (2 miliony funtów) za post dzięki swojemu wpływowi na młode kobiety na całym świecie.
Ale kto wysunął na to stanowisko Kardashian-Jenners, zarabiając nawet więcej niż Justin Bieber i Zoe Sugg, czyli Zoella, razem wzięci? Instagrama post?
Justin Bieber może zarobić 1,76 mln dolarów za post, a Zoella podobno zarabia na swoim postie około 12 600 funtów, co wciąż stanowi porządną sumę za zdjęcie lub krótki klip.
Ale to Selena Gomez stawia ich na słupku. Dzięki jej majątku wartemu miliard dolarów, marce kosmetycznej uwielbianej przez wiele osób i godnej pozazdroszczenia karierze muzycznej, jasne jest, dlaczego jest tak popularna w mediach społecznościowych.
Selena występowała w „Wizards of Waverly Place” od 2007 do 2012 roku, a także jest piosenkarką popową, nagrywającą takie utwory jak „Come and Get It” i „Same Old Love”.
Dzięki temu udało jej się założyć markę kosmetyczną i zyskać ogromną popularność w mediach społecznościowych dzięki starannie dobranym kanałom.
Selena niedawno zaręczyła się z producentem Bennym Blanco, co wywołało poruszenie w jej mediach społecznościowych.