Są gorsze rzeczy niż New York Giants, choć trzeba przyznać, że nie jest ich dużo.
Czwartkowe danie główne jest jednym z przykładów; Indyk może być gdakającym ucieleśnieniem nijakości w stylu tebowskim, ale tylko wtedy, gdy nie próbuje cię zabić. E. coli i salmonella często czają się wśród ptaków kupowanych w sklepach, podczas gdy ich wiejscy kuzyni z wolnego wybiegu są szerzy się z ptasią chlamydiozą i grzybem płuc. A zdrowy i zdrowy ptak też nie jest nagrodą, z tym czerwonym płatkiem ucha zwisającym z jego szyi.
A mimo to około 80 milionów Amerykanów wyruszy w tym tygodniu na autostrady i w przestworza, podróżując daleko i szeroko, aby wziąć udział we wspólnej uczcie rytualnej przeciętności. I chociaż pojedynek NFL późnym popołudniem zapowiada się tak samo smakowicie jak sałatka Jell-O – kopyta i pianki: dwa wspaniałe smaki, które świetnie do siebie pasują – mniej więcej połowa tych szosowych wojowników wymknie się od stołu, aby zobaczyć, jak Giants wygrywają o drużynie Dallas Cowboys w domu zbudowanym przez Jerry’ego. Tak działają tradycje. Robimy rzeczy, które nie zawsze sprawiają nam przyjemność, ponieważ niektórzy ludzie, już dawno nieżyjący, uważali, że to dobry pomysł, kiedy jeszcze decydowali.
Jeśli perspektywa drużyny 4-7 Dallas na stadionie drużyny Giants 2-9 niekoniecznie rozświetla neuronalne ośrodki przyjemności, Fox może pocieszyć się wiedzą, że 57-letnia tradycja ligi NFL jest niezbędna do święto jako sos żurawinowy. Będziesz oglądać, ponieważ: a) nie ma nic innego i b) nawet kiepski futbol jest nadal, cóż, piłkarski. Bądź świadkiem najważniejszego meczu zeszłorocznego meczu, w którym drużyna Cowboys pokonała rywali ze stolicy kraju z NFC East 45-10. Choć nie można go było zawiesić w Luwrze, transmisja CBS pochłonęła średnio 41,8 miliona widzów, co uczyniło go drugim co do wielkości meczem w sezonie zasadniczym NFL. jak w, kiedykolwiek.
Same zwyczaje i przyzwyczajenia nie są przyczyną tych imponujących dostaw, które zostały wzmocnione zmianą sposobu liczenia domów przez Nielsena. Dodanie dostaw poza domem do próby krajowej we wrześniu 2020 r. odsłoniło legiony fanów duchów – widzów ukrytych, których przez dziesięciolecia nie uwzględniała usługa dostarczająca dane transakcyjne stanowiące podstawę wartego 80 miliardów dolarów rynku reklamy telewizyjnej.
O ile dostawy „poza domem” są zazwyczaj kojarzone z dodatkowymi gałkami ocznymi, które gromadzą się w miejscach publicznych, takich jak bary, restauracje, siłownie i inne miejsca publiczne, przenośna technologia gromadzenia danych firmy Nielsen pozwala również mierzyć oglądalność w domy innych ludzi. W związku z tym poprawka OOH ma całkowicie przemieniony sposób, w jaki reklamodawcy myślą o corocznym święcie Dziękczynienia w lidze NFL.
Na przykład dostawy poza domem stanowiły w 2023 r. 17,3 mln ogółu odbiorców Commanders-Cowboys stacji CBS, co stanowi ponad dwie piąte (41%) zasięgu sieci w czasie gier. Wyeliminuj te wrażenia w ramach ćwiczenia myślowego sprzed 2020 r., a frekwencja w zeszłorocznym pokazie spadnie do 24,5 miliona widzów, i choć to wciąż solidna liczba – przeciętny serial rozrywkowy w godzinach największej oglądalności przyciąga zaledwie 3,54 miliona widzów na odcinek – z pewnością tak się nie stanie. t uzasadnia stawki, jakie reklamodawcy płacą za każdą jednostkę w grze.
A te stawki nigdy nie były wyższe. Według danych dotyczących rezerwacji z wyprzedzeniem z Guideline, które uwzględniają faktyczne inwestycje agencji sześciu głównych amerykańskich holdingów, a także większości dużych niezależnych sklepów, średni koszt jednostkowy trzech meczów z okazji Święta Dziękczynienia w stacjach CBS, Fox i NBC wynosi prawie 1,5 miliona dolarów za każdy 30-sekundowy spot. Oznacza to wzrost o 16% w porównaniu ze stawkami z poprzedniego sezonu.
Chociaż transmisja Foxa jest najdroższym zakupem z okazji Dnia Turcji, wytyczne nie ujawniają publicznie indywidualnych stawek poszczególnych stacji. Wystarczy powiedzieć, że w czwartek trzej partnerzy z NFL mogą sporo zarobić, a kiedy do świątecznej mieszanki dołączą się transmisje z Amazon Prime z okazji Czarnego Piątku i niedzielne programy, kluczowi posiadacze praw do ligi mogą spodziewać się zarobienia około 570 milionów dolarów w przychodach z reklam. (Średnia stawka za pojedynczą jednostkę w niedzielnej lidze NFL to pokaźne 576 000 dolarów za rzut, co oznacza wzrost o 11% w porównaniu z okresem rok temu.)
O ile oczekuje się, że świąteczny pokaz Foxa przyciągnie największą liczbę oczu, o tyle frekwencja w pozostałych dwóch meczach również powinna być imponująca. Stacja CBS przygotowała mecz dla drużyny Bears and Lions na mecz NFC North, w którym najlepsza drużyna ligi zmierzy się z przedstawicielem trzeciego co do wielkości rynku medialnego w kraju. (W Chicago znajduje się 3,7 miliona gospodarstw domowych z telewizją, co stanowi prawie 3% krajowej bazy). Zeszłoroczny mecz Packers-Lions oglądało w stacji Fox średnio 31,7 miliona widzów, co daje mu drugie miejsce w sezonie.
Ze swej strony stacja NBC będzie zgarniała te pieniądze przez cały dzień, osiągając średni koszt jednostkowy emisji programu w wysokości 900 000 dolarów. 97t Coroczny Dzień Dziękczynienia Macy’s Parada (zeszłoroczne wydarzenie oglądało średnio 22,3 miliona widzów telewizji linearnej), po czym zdecydował się na mały pokaz psów przed głównym wydarzeniem w godzinach największej oglądalności. Uwzględniając 1,6 miliona wyświetleń strumieniowych uzyskanych za pośrednictwem Peacock, relacje NBC z jednostronnego występu 49ers-Seahawks wyniosły średnio niecałe 27 milionów widzów; W tegorocznym pojedynku dojdzie do rzadkiego spotkania pomiędzy drużyną Miami Dolphins z Tua Tagovailoa i Green Bay Packers z Jordan Love. Produkt przerażającej północy NFC, pakiet 8-3 to wirtualna przewaga nad miejscem z dziką kartą.
Podsumowując, partnerzy telewizyjni ligi NFL zwiększyli swoje łączne przychody z reklam w grach o 10% w porównaniu z okresem rok temu, podczas gdy oglądalność wzrosła o 1%. Wydatki w zeszłym sezonie wzrosły o 14% przy wzroście dostaw o 7%.
„Weekend Święta Dziękczynienia podkreśla niezrównaną wartość sportu w reklamie wideo” – powiedział Alberto Leyes, szef strategii produktu w Guideline. „Ponieważ mecze NFL stanowią prawie 70% ogólnokrajowych programów telewizyjnych, reklamodawcy postrzegają to święto jako doskonałą okazję do uzyskania ogromnego zasięgu i zaangażowania pomimo dwucyfrowego wzrostu stawek jednostkowych”.
Sport na żywo w dalszym ciągu napędza rynek reklamy telewizyjnej, który w 2023 r. spadł o 3%. Według danych Guideline wydatki na rozrywkę spadły o 16% rok temu, podczas gdy wydatki na sport wzrosły o 21%.
Dopóki Amerykanie będą kontynuować dynamikę podróży przez rzekę i przez las, w czwarty czwartek listopada zawsze będzie ogromna publiczność oglądająca mecze piłkarskie. Być może babcia przeprowadziła się na Rhode Island, nie mówiąc nikomu, a może w jej domu mieszkają teraz jacyś źle wychowani nieznajomi, ale dopóki będziemy podtrzymywać stare tradycje, liga NFL pozostanie kulturowym kamieniem probierczym, dopóki indyki nie powstaną i nie dziobają nas wszystkich na śmierć, albo słońce się wypali. Naukowcy twierdzą, że to drugie prawdopodobnie nie nastąpi przez kolejne 5 miliardów lat, podczas gdy nie ma absolutnie żadnego niebezpieczeństwa wybuchu ptasiego buntu. Ale dla fanów Giants (takich jak ja) indyki to najgłupsze zwierzęta na świecie.
Więcej na Sportico.com
Najlepsze na Sportico.com
Zarejestruj się Biuletyn Sportico. Aby uzyskać najświeższe informacje, śledź nas dalej Facebooku, ŚwiergotI Instagrama.