Wyróżniający się styl marki wódki AU jest widoczny w całej nowej siedzibie (Zdjęcie: John Myers)
Szybko staje się jednym z najbardziej charakterystycznych wódek na świecie i katapulował swoich właścicieli na listę najmłodszych multilionerów w Wielkiej Brytanii.
Teraz AU Vodka zaprezentowała swoją oszałamiającą siedzibę o wartości 3 milionów funtów. Przeniesienie marki do ekspansywnej bazy o powierzchni 30 000 stóp kwadratowych w Swansea oznacza kolejne znaczące osiągnięcie w stale rosnącej historii sukcesu.
Pracownicy korzystają również z bezpłatnych posiłków i napojów przygotowanych codziennie przez prywatnego szefa kuchni, z basenowymi i stołowymi stołami tenisowymi dostępnymi do wolnego czasu.
Zawiera mini pole golfowe, stoły do tenisa stołowego i największą butelkę wódki Guinness World World, stojąca na 2,1 metra, donosi Walia online.
Odnowiony obiekt oferuje również funkcje, które społeczeństwo może cieszyć się i oczekuje, że otworzy swoje podwoje dla odwiedzających za dwa tygodnie. Duży sklep zaoferuje klientom szansę na zakup ulubionych smaków wódki AU wraz z różnorodnymi przedmiotami, w tym świecami pachnącymi, szklanymi, odświeżkami, poduszkami, filiżankami do kawy, zestawów podarunkowych i innych.
Wprowadzono nowatorskie doświadczenie gości o nazwie „Maze”, umożliwiając grupom przechodzenie w odstępach czasu i odkrywanie jednych z najbardziej decydujących momentów marki. AU Vodka przeprowadziła się z małego miejsca na osiedlu przemysłowym, inwestując siedmiocyfrową kwotę na budowę i remont.
Au Vodka to stworzenie przyjaciół Charlie Morgan (29 lat) i Jackson Quinn, 31 (Zdjęcie: John Myers)
HQ jest odziana w czarno-złoto, z złotą ciężarówką pick-upami zaparkowaną na zewnątrz (Zdjęcie: John Myers)
Au Vodka jest stworzeniem przyjaciół Charliego Morgana (29 lat) i Jackson Quinn (31 lat) i podjął World Spirits Artant od momentu uruchomienia w 2016 roku. Marka, znana z uderzającej złotej butelki, przeszła z skromnych początków produkcji około 2000 roku butelki do sprzedaży ponad 1,6 miliona.
Nowe biuro zawiera największą na świecie butelkę wódki w charakterystycznych kolorach marki (Zdjęcie: John Myers)
Zaprojektowany we współpracy z Ethanem Coozem i założycielami firmy, to najnowocześniejsze miejsce pokazuje skrupulatną dbałość o szczegóły. Złota winda, abażury wykonane z butelek AU, wraz z złotymi siedzeniami i stolikami tworzą wyrafinowaną atmosferę.
Charlie Morgan, 29, po prawej, i Jackson Quinn, 31 lat, po lewej, stworzyli wódkę au (Zdjęcie: John Myers)
Pokoje konferencyjne w biurze są nazwane na cześć najlepiej sprzedających się smaków marki, wzmacniając ich zaangażowanie w ich produkty.
Wyjaśniając rozumowanie relokacji, Morgan, który wymienił na liście Rich Sunday Times w 2024 r. Jako jeden z najbogatszych ludzi w Wielkiej Brytanii w wieku poniżej 40 lat z fortuną w wysokości 56 mln funtów, powiedział Walesonline: „Bierzeliśmy w CWMDU Industrial Estate, która Było dla nas świetne, ale po prostu przerosliśmy przestrzeń. „
Oszałamiające nowe pomieszczenia zawierają mini kurs położenia-oczywiście złota (Zdjęcie: John Myers)
Pracownicy już pracują w nowej kwatery AU wódki, która będzie otwarta dla publiczności w ciągu kilku tygodni (Zdjęcie: John Myers)
Kontynuował: „Rozglądaliśmy się w różne budynki na naszą nową siedzibę i chcieliśmy być w Swansea, i trudno jest znaleźć, ale właśnie tego chcieliśmy. W budynku jest mnóstwo drobnych szczegółów w budynku , marka jest złotem, więc chcemy upewnić się, że robimy jak najwięcej złota. Normalna cena normalnej butelki, ale powiedzmy na przykład smak truskawki i bananowej, możesz to zrobić, a także zaprojektować własną unikalną etykietę.
„Mamy labirynt, w którym będziemy prowadzić wycieczki przez cały dzień, i gdzie ludzie mogą dowiedzieć się o naszej historii, a także pola golfowym, co mamy nadzieję, że wszyscy będą rozmawiać i chcą przyjść i zagrać. Wielką rzeczą dla nas jest tworzenie czegoś innego.
Odwiedzający siedzibę wódki AU będą mogli odwiedzić nowy sklep (Zdjęcie: John Myers)
„Oczywiście będziemy mieli bar dla publiczności, w którym sprzedajemy AU, ale planuje się mieć także kawiarnię, w której ludzie mogą mieć trochę kawy i ciasta, iść do sklepu, zagrać w golfa, Wykonaj labirynt i tak dalej.
Personel może grać w tenisa stołowego, aby zrobić sobie przerwę od biurk (Zdjęcie: John Myers)
„Fajnie jest mieć takie pomieszczenia. Myślę, że wyjaśnia to również wielkość marki. Kiedy mamy odwiedzających z Ameryki, Japonii i szalone dalekie odległości, które nas tu zobaczą, poczują rozmiar marka.
Odwiedzający Wodka Touring Au dowiedzą się o kluczowych momentach w historii marki (Zdjęcie: John Myers)
„To prawdopodobnie jeden z naszych największych momentów kamieni milowych. Kiedy wchodzisz do nowych ofert, sklepów lub nowych krajów, jest to o wiele bardziej namacalne, sprzedajesz więcej butelek i widzisz, że więcej ciężarówek wychodzi z drzwi, ale nie jest to ogromna zmiana wizualna, Ale tutaj możesz to poczuć, to duża różnica ”.
Ogromny sklep, który będzie otwarty dla odwiedzających w nowej siedzibie AU wódki (Zdjęcie: John Myers)
Po salach konferencyjnych w biurze są tematyczne po smakach marki (Zdjęcie: John Myers)
„Wszyscy do tej pory uwielbiali to i byli pod wielkim wrażeniem. Wszyscy personel to uwielbiają. Mamy teraz szefa kuchni, w którym nasi pracownicy mogą mieć bezpłatne jedzenie i picie, mamy stoły do tenisa stołowego i basenu, jest Xbox Również na górze.