W tej historii
Chipotle Pepper Obawy zaniedbane Potencjalne wędrówki taryfowe O materiałach importowych, takich jak awokado i kurczak podczas wezwania dochodów 4 lutego.
mimo Zwyczaje taryf NA Przedmiot Z Meksyku, Kanady i Chin Britochain uważa, że to nie stanęło przed Zwiększone główne koszty。 Wynika to głównie z dywersyfikacji zamówień awokado.
„Nauczamy Kolumbii, Peru i Dominikę” – powiedział Scott Boatlight z CEO. „Tylko około 50 % dzisiejszych podaży awokado wyszło z Meksyku”. Będzie skutecznyDodał, dodał.
Prezydent Donald Trump niedawno opóźnił 25 % taryf na import Meksyku i Kanady na miesiąc, ale jeśli ostatecznie została wdrożona taryfa, niektóre z Chipotre (CMG-2,22 %) Składniki takie jak awokado, pomidor, wapno i papryka mogą być droższe.
„Jeśli niedawno ogłoszone taryfy będą miały ciągły wpływ na koszt sprzedaży około 60 punktów bazowych”, powiedział Adam Rymer, dyrektor finansowy Chipotre. Jednak wytyczne firmy w przyszłości nie wymagają potencjalnego wpływu taryf. Rimer dodał, że mniej niż 2 % sprzedaży Chipotre pochodzi z Meksyku, mniej niż 0,5 % z Kanady i Chin.
Poza taryfami, Chipotre nadal inwestuje Automatyzacja Króliki operacja I Komplikuj rosnące zapotrzebowanie Niektóre ruchliwe miejsca. Wrzesień 2024 r. Firma Wprowadził dwa nowe robotywłączać „Automatyczny”Maszyna Możesz wyciąć, rdzeń i awokado W zaledwie 26 sekund. Jest to „rozszerzona Makekelin” i pomaga złożyć miskę i sałatkę, która stanowią około 65 % zamówień cyfrowych. Jednak nie wszystkie wysiłki automatyzacji Chipotre zakończyły się powodzeniem. Firma usunęła „”Niepewny„Po tym, jak pracownicy czują się zbyt kłopotliwe, aby oczyścić, zrób robota, aby zrobić tortille.
Pomimo podniesienia ceny menu o 2 % w grudniu 2024 r., Chipotre zanotował potężne przychody finansowe obsługiwane przez ruch klientów. Jednak firma oczekuje, że ta sama stopa wzrostu sprzedaży w 2025 r. Nieco spadnie.
Scott Boat Light, który Przejąłem CEO Listopad 2024 Po odejściu Briana NicoleTeraz stawiam czoła Zadanie, które zarządza kosztami I Ciągłe innowacje Ma inwestycję techniczną, aby utrzymać odporność marki.
Na razie Boatlight twierdzi, że zespół łańcucha dostaw firmy spisał się dobrze. Sprzedawca dywersyfikacji Zmniejsz zależność Meksyku od importu.