Barclays twierdzi, że usterka IT, która sprawiła, że niektórzy klienci zablokowani z ich kont zostały rozwiązane po tym, jak zakłócenie rozpoczęło się trzeci dzień.
Bank stwierdzono, że „problem techniczny” został ustalony i przetworzony opóźnione płatności.
W oświadczeniu z niedzieli Barclays powiedział: „Pracujemy nad aktualizacją sald dla niektórych naszych klientów i rozwiązywanie wszelkich znakomitych problemów.
„Bardzo nam przykro z powodu wszelkich zakłóceń i zapewnimy, że żaden dotknięty klient nie zostanie pominięty z kieszeni”.
Uważa się, że usterka IT nie jest związana z cyberatakiem lub złośliwą aktywnością.
Zakłócenia rozpoczęły się w piątek – w dniach wypłaty dla wielu brytyjskich pracowników i termin na zeznania podatkowe dla samooceny.
Barclays przeprosił osoby, które zostały dotknięte i obiecałem, że nikt nie zostanie pominięty z kieszeni.
Dodało, że centra telefoniczne będą otwarte na dłużej w ten weekend, a bank będzie proaktywnie kontaktować się z klientami, którzy mogą być narażone.
Jednak obsługa skarg przez firmę wywołała gniewną reakcję online.
Klienci opublikowali na X, że nie byli w stanie kupić zakupów dla siebie i swoich małych dzieci lub płacić rachunki.
W odpowiedzi na jednego użytkownika, który powiedział, że jej gospodarstwo domowe „nie ma dostępu do pieniędzy”, Barclays Konto pomocy w Wielkiej Brytanii zapytało: „Czy są przyjaciele lub rodzina, którzy mogą zaoferować wsparcie?”
Kiedy powiedziała, że nie, i skrytykowała odpowiedź jako „tak wyzwalającą”, konto X banku opublikowało linki do Trussell Trust, organizacji charytatywnej, która prowadzi banki żywności oraz porady Citizens, które oferuje pomoc w zakresie problemów.
Przeczytaj więcej od Sky News:
Areszt morderstwa 20 lat po tym, jak kobieta znalazła martwa w strumieniu
Mężczyzna aresztowany po „Koran spaleniu” w Manchester City Center
Początek roku jest również kluczowym czasem dla osób, które składają deklaracje podatkowe dla samooceny.
W oświadczeniu HMRC powiedział, że „ściśle współpracuje” z Barclays, aby zminimalizować jakikolwiek wpływ na osoby zgłaszające swoje samooceny.
Rzecznik HMRC powiedział: „Nasze usługi działają normalnie, więc klienci nadal będą mogli składać swoje zwroty na czas.
„Ponadto kwestie nie spowodują karnych kar, ponieważ nie mają zastosowania dopiero 1 marca”.