Niektórzy rodzice wydają nawet 138 funtów rocznie na wsparcie szkół swoich dzieci.

Sondaż przeprowadzony wśród 504 rodziców dzieci w wieku szkolnym i 625 nauczycieli szkół podstawowych wykazał również, że 95 procent pedagogów stwierdziło, że brak funduszy miał wpływ na naukę w ich szkole.

23 procent obawia się, że nie będzie miało funduszy na zorganizowanie dnia sportu w nowym roku akademickim.

Badanie zleciła firma Asda w związku z nową inicjatywą Cashpot for School, której celem jest udostępnienie szkołom podstawowym milionów funtów za pośrednictwem programu lojalnościowego Rewards.

Liderem zespołu jest Joe Wicks, który pojawił się w katolickiej szkole podstawowej St. Mary’s w Chingford, aby poprowadzić lekcję wychowania fizycznego dla dzieci będących pod wrażeniem jej talentu.

Joe, ojciec czwórki dzieci, powiedział: „Dzięki pracy, jaką wykonałem w szkołach, wiem z pierwszej ręki, jak wielką różnicę program Cashpot for Schools zrobi dla dzieci w całym kraju.

„Jestem niesamowicie dumna, że ​​mogę być częścią tak ważnej inicjatywy z Asdą i współpracować z partnerem, który tak jak ja angażuje się we wspieranie rodzin.

„Od obiektów sportowych po żywność, darowizny od klientów Asdy będą miały ogromny wpływ na szkoły podstawowe w całym kraju – a w końcu, kto nie chce dla swoich dzieci tego, co najlepsze”.

Badanie wykazało również, że najbardziej niedofinansowanymi potrzebami są wycieczki szkolne (64 proc.), książki i materiały edukacyjne (52 proc.) oraz sprzęt sportowy (50 proc.).

Program, do którego w ciągu 24 godzin zgłosiło się już ponad 150 tys. osób, będzie obowiązywał wszystkie szkoły podstawowe finansowane ze środków publicznych, w tym szkoły ogólnodostępne z kształceniem podstawowym.

Klienci mogą zbierać pieniądze na rzecz wybranej szkoły, wybierając szkołę podstawową w aplikacji Asda Rewards i skanując ją przy każdym zakupie.

Następnie supermarket przekaże 0,5% wartości swojego koszyka wybranej szkole, a także 50 funtów na start przy rejestracji i dodatkowy 1 funt za każdego klienta, który się zarejestruje.

David Hills, dyrektor ds. obsługi klienta w firmie Asda, powiedział: „Z naszych badań wynika, że ​​rodzice coraz częściej muszą wspierać finansowo szkoły swoich dzieci, a dla wielu jest to prawdziwe wyzwanie, gdy dochody do dyspozycji są nadal niewielkie.

„Łączymy świetną ofertę zakupów, którą klienci znają i kochają, z korzyścią dla ich lokalnej szkoły podstawowej”.

Source link