Meghan Markle została ostrzeżona, że ma zaledwie kilka miesięcy na naprawienie jej nowej marki lifestyloweja urzędnicy twierdzą, że istnieje ryzyko „porzucenia”.
Księżna Sussex dostała trzy miesiące na odpowiedź na „nieostateczną decyzję urzędnika” wydaną przez Urząd Patentowy i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych (USPTO).
Ostrzeżono ją, że niedopełnienie tego obowiązku może skutkować złożeniem przez nią wniosku o Sad Amerykańskiej Riwiery zostać porzuconym.
Rozważając jej ofertę dotyczącą znaku towarowego, Meghan powiedziano jej również, że musi zapłacić kolejne 532 funty, jeśli chce kontynuować, skoro początkowo nie uiściła odpowiedniej opłaty.
W 48-stronicowym pozwie urzędnicy USPTO wyjaśnili, dlaczego wniosek Meghan o rejestrację znaku towarowego nie odniósł sukcesu.
Powody obejmowały wymóg zmiany identyfikacji towarów, wymóg stosowania wielu klas i wymóg zrzeczenia się opisowego brzmienia Riviery.
Każdy, kto ubiega się o rejestrację znaku towarowego w USA, naraża się na ryzyko odmowy, ponieważ znak ten jest opisowy pod względem geograficznym i mógłby uniemożliwić innym osobom opisywanie swoich produktów.
Oferta księżnej również upadła, ponieważ opisy produktów, które miały zostać objęte ochroną, były zbyt ogólne.
Należały do nich „serwetki koktajlowe”, „patelnie” i „naczynia kuchenne, mianowicie sitka, łyżki, widelce, szpatułki, szczypce, noże do smarowania, trzepaczki” i „dozowniki mydła”.
Źródło z USA powiedział Expressowi: „Proces uzyskiwania znaku towarowego jest niezwykle rygorystyczny. Byłoby zaskoczeniem, gdyby Meghan nie otrzymała go wcześniej, próbując złożyć wniosek.
„Ona nadal jest bardzo oddana swojej marce i ma trzy miesiące na odpowiedź. Nie ma mowy, żeby to doprowadziło do porzucenia”.
Wniosek o znak towarowy złożony po raz pierwszy 2 lutego zawierał plany sprzedaży naczyń kuchennych, naczyń do napojów i dżemów pod nazwą American Riviera Orchard, jednak pięć miesięcy po wprowadzeniu na rynek nie wprowadzono jeszcze ani jednego produktu. Instagram początek.
Wniosek został złożony w Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych (USPTO) przez spółkę Mama Knows Best, LLC, zarejestrowaną pod tym samym adresem w Beverly Hills, co Archewell Organisation Harry’ego i Meghan.
Firma złożyła dotychczas dwa kolejne wnioski związane z American Riviera Orchard.