Główne rozszerzenie Londyńskie metro może być o krok bliżej urzeczywistnienia, ponieważ finansowanie będzie możliwe w przyszłym roku.

Proponowana rozbudowa linii Bakerloo na południe do Lewisham z Elephant and Castle była planowana od lat.

Jednak urzędnicy Transport for London (TfL) i Sadiq Khan, który jest przewodniczącym władz, stwierdzili, że aby sfinalizować transakcję, potrzeba więcej gotówki.

Teraz okazało się, że szefowie mogą otrzymać fundusze już wiosną przyszłego roku Raporty Służby Raportowania o Demokracji Lokalnej (LDRS)..

Starszy urzędnik TfL przemawiający podczas inauguracji nowej kampanii prowadzonej przez biznes, mającej na celu przedłużenie linii HayesaBromley, za pośrednictwem Lewisham, powiedział, że skupienie się rządu na rozwoju budownictwa mieszkaniowego oznacza, że ​​wzrosły szanse na dostarczenie gotówki.

Alex Williams, główny specjalista ds. klientów i strategii w TfL, powiedział także uczestnikom, że w planowaniu każdego dużego projektu kolejowego zdarzają się „szczyty i dołki”.

Powiedział: „Mam wrażenie, że w przypadku tych szczytów i dołków wszystko zmierza w górę, że kilka dobrych planet ustawia się w linii, aby mieć pewność, że będziemy kontynuować realizację planu”.

Williams dodał: „Ale aby doprowadzić sprawę do końca, absolutnie potrzebujemy do tego wsparcia biznesowego oraz koalicji sektora prywatnego i publicznego”.

Na podstawie danych za 2021 r. uważa się, że koszt projektu będzie wynosić od 5,2 do 8,7 miliarda funtów.

Sadiq Khan mówił w przeszłości, że najstarsze pociągi linii Bakerloo, które nadal kursują metrem, będą musiały zostać wymienione przed przedłużeniem trasy.

Rozumie się, że TfL planuje zwrócić się do kanclerza skarbu Rachel Reeves o finansowanie „kompleksowego przeglądu wydatków”, który ma się rozpocząć wiosną.

W październiku pani Reeves ogłosiła, że ​​rząd zmieni narzucone przez siebie zasady dotyczące zadłużenia, aby uwolnić miliardy na wydatki na infrastrukturę.

Source link