Rada Pracy ma naprawiono zaledwie milę dziurawej drogi spośród 230 mil wymagających naprawy ujawniono nowe, szokujące dane.

Analiza przeprowadzona przez Departament Transportu (DfT) wykazała, że ​​nadmorskie miasto Plymouth osiąga najgorsze wyniki w Wielkiej Brytanii, jeśli chodzi o usuwanie potencjalnie szkodliwych zagrożeń na drogach.

The Telegraf podaje, że ponad jedna czwarta dróg o długości 230 km wymagała konserwacji, ale w 2024 r. naprawiono tylko 0,7% tej liczby, co stanowi równowartość zaledwie jednej mili.

Dziury mogą spowodować poważne uszkodzenia pojazdu zawieszenia i opony, a także stwarzać ryzyko potknięcia się pieszych i zagrożenie dla rowerzystów.

Rada miasta Plymouth kwestionuje ustalenia DfT i twierdzi, że przeprowadziła szeroko zakrojone prace poprzedzające łatanie/przygotowawcze, aby naprawić dziury, których nie można było zgłosić wraz z danymi.

Lokalna kierowca Chloe powiedziała The Telegraph, że „zawsze coś jest nie tak” z jej zawieszeniem z powodu plagi dziur w Plymouth.

Powiedziała: „Podczas przeglądu technicznego powiedzieli mi, że psują się części mojego zawieszenia. Jestem świetnym kierowcą, ale niewiele możesz zrobić, jeśli ciągle wpadasz w dziury, zwłaszcza na drogach, na których się tego nie robi. mieć miejsce, żeby wokół nich jeździć.

„Jeśli pojedziesz gdziekolwiek w Plymouth, możesz znaleźć dziurę w jezdni”.

Lokalne media donoszą, że samorząd otrzyma dodatkowe 1,175 miliona funtów na rozwiązanie problemu dziur, które, jak twierdzi, można wykorzystać do wypełnienia ponad 16 000 kraterów na jezdni.

Izak Lee, lat 22, mechanik w Stadium Garage w Plymouth, powiedział The Telegraph, że „klienci zawsze obwiniają dziury w drogach”, gdy przynoszą pojazdy do naprawy.

Powiedział: „Mogą to być przebicia, pękanie lub pękanie felg aluminiowych, sworznie łączników, które cały czas chodzą, lub sworznie cewki. Wydaje mi się, że w Plymouth jest dużo dziur”.

– poinformowała Rada Miasta Plymouth Plymouth na żywo testował nową maszynę, która przeprowadza trwałe, trwałe naprawy za ułamek kosztów, bez wykopów, bez odpadów i bez użycia ciepła.

Oznacza to, że często nie ma potrzeby zamykania dróg, a naprawy można rozpocząć w ciągu kilku minut.

Dwie maszyny wykonały ponad 8 000 napraw za taki sam koszt, jak 1200 tradycyjnych technik napraw. Rzecznik powiedział: „Ten system łatania metodą wtrysku natryskowego pozwala nam skupić się na zapobieganiu powstawaniu defektów”.

Rada pod przewodnictwem Partii Pracy stwierdziła, że ​​jej budżety na autostrady zostały zmniejszone w roku 2023/24 pod rządami poprzedniej administracji torysów, a proces uszlachetniania powierzchni został zwiększony, aby jak najbardziej efektywnie wykorzystać budżet w porównaniu z tradycyjnymi pracami związanymi z odnawianiem nawierzchni.

Rzecznik powiedział: „Kontynuujemy realizację tego rozwiązania w całym Plymouth i obserwujemy zmniejszenie zarówno liczby dziur, jak i degradacji powierzchni”.

Analiza danych DfT wykazała, że ​​Rada Hrabstwa Norfolk należy do najlepszych w Wielkiej Brytanii – 92% z 225 mil wyznaczonych do naprawy zostało naprawionych między rokiem 2023/2024.

Source link