Paula Margeson korzysta z usług aplikacji Aira do robienia zakupów w Walmarcie. Margeson jest niewidomy od ponad 30 lat.

Paula Margeson korzysta z usług aplikacji Aira do robienia zakupów w Walmarcie. Margeson jest niewidomy od ponad 30 lat.
obraz: Walmart (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

Walmart (WMT+0,46%) chce ułatwić niewidomym i niedowidzącym kupującym poruszanie się po sklepach dzięki nowemu programowi pilotażowemu.

Gigantem handlu detalicznego jest współpraca Aplikacja mobilna Aira łączy użytkowników ze widzącymi, profesjonalnymi tłumaczami, którzy potrafią czytać tekst i przekazywać informacje wizualne, takie jak wskazówki nawigacyjne. Usługa jest całkowicie bezpłatna.

„Walmart i Ayla dokładają wszelkich starań, aby nasi klienci niewidomi lub słabowidzący mieli narzędzia potrzebne do bezpiecznych zakupów” – powiedział Everett Bacon, dyrektor ds. usług dla osób niedowidzących w Ayla. Celem partnerstwa jest pokazanie klientom, że obie firmy „biorą pod uwagę potrzeby osób, którym służą” – powiedział niewidomy Bacon.

o 12 milionów Według Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorobom (CDC) osoby w Stanach Zjednoczonych w wieku powyżej 40 lat mają jakąś formę wady wzroku, w tym 1 milion osób z wadą wzroku. Upośledzenie wzroku znajduje się na liście 10 najczęściej występujących niepełnosprawności u dorosłych w wieku powyżej 18 lat i jest także najczęstszą niepełnosprawnością u dzieci. Dla tych osób łatwy dostęp do opcji zakupów ma kluczowe znaczenie, a Aira może być narzędziem, które może wypełnić lukę między wsparciem w czasie rzeczywistym a mniej inwazyjnym doświadczeniem w handlu detalicznym.

Dzięki aplikacji Aira przeszkoleni tłumacze mogą zdalnie uzyskać dostęp do kamery klienta za pośrednictwem smartfona lub innego urządzenia do noszenia. Tłumacze mogą opisać otoczenie kupującego, pomagając mu w identyfikacji produktów, czytaniu etykiet i poruszaniu się po sklepie. Z usługi tej można korzystać bez ograniczeń czasowych.

W ostatnich latach Walmart wdrożył kilka inicjatyw mających na celu poprawę dostępności dla klientów niepełnosprawnych. Czas zakupów przyjazny zmysłom.

Partnerstwo następuje po ogłoszeniu przez Walmart pod koniec zeszłego miesiąca. wycofanie Wysiłki na rzecz różnorodności, równości i włączenia społecznego (DEI) wokół konserwatywnych obaw związanych z bojkotem.

Source link